تاریخ انتشار: 1395/07/19 17:34
کد خبر: 256503

تارتار: بازی در روز تاسوعا، انگیزه مضاعفی به بازیکنانمان می‌دهد

سرمربی تیم پارس جنوبی جم با تاکید بر اینکه برد مقابل کره جنوبی صعودمان را به جام جهانی تضمین می‌کند گفت: بازی در روز تاسوعا، انگیزه مضاعفی به بازیکنانمان می‌دهد
تارتار: بازی در روز تاسوعا، انگیزه مضاعفی به بازیکنانمان می‌دهد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی تارتار سرمربی تیم پارس جنوبی جم و بازیکن اسبق تیم پرسپولیس ، با بیان اینکه بازی تیم ملی در مقابل کره جنوبی یک بازی ۶ امتیازی است، اظهار کرد: من فکر می‌کنم که بازی تعیین کننده ای باشد. برنده این بازی، خودش را بعنوان تیم اول گروه جدا میکند و با اعتماد به نفس بهتری مسابقات را ادامه می‌دهد.

وی افزود: با تاکتیکی که کی‌روش دارد،  اگر این بازی را ببریم قطعا می‌توانیم صعود کنیم. در ضمن نوع بازی تیم ملی طوری است که می‌توانیم در بازی های سخت بیرون از خانه به راحتی برای یک امتیاز بجنگیم. البته مهم این است که با کره فاصله امتیازی داشته باشیم.

تارتار با تاکید بر انگیزه ای که بازی کردن در روز تاسوعا در بازیکنان ایجاد می‌کند، گفت: اولا این که نباید این اتفاق می افتاد و باید به حرمت ما ایرانیان این کار را نمی‌کردند ولی این اتفاق می‌تواند انرژی و انگیزه مضاعفی را به بازیکنان دهد و تمرکز آنها را بر هم نزند. ان شاء‌الله تیم ملی با توکل بر خدا و توسل بر آقا ابا عبدالله بتواند ۳ امتیاز را بگیرد و دلمان شاد شود ولی بخاطر امام حسین شادی نکنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ozan

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 آقایان فقط وقتی تیم‌ می‌برَد می‌آیند عکس یادگاری می‌گیرند!/ از تیم ملی حمایت کنید