تاریخ انتشار: 1396/03/21 15:24
کد خبر: 204503

تبعات سنگین تمدید قرارداد مسی برای رئال!

بر کسی پوشیده نیست که کریستیانو رونالدو یک فوتبالیست جاه طلب است که همواره سعی دارد در هر زمینه ای در بالاترین رتبه قرار داشته باشد.
تبعات سنگین تمدید قرارداد مسی برای رئال!

 به نقل از موندودپورتیوو، لیونل مسی، بزرگترین رقیب رونالدو، بامداد امروز و پس از ساعاتی حضور همراه با تیم ملی آرژانتین در سنگاپور به بارسلونا بازگشت و گفته می شود که دلیل بازگشت او چیزی نیست جز تمدید قرارداش با بارسا.

پدر مسی چند روزی است که در بارسلونا حضور دارد و طبق ادعای رسانه ها، پیش نویس متن قرارداد جدید مسی نیز در حال اتمام است. او به زودی قراردادش را تا 2021 تمدید کرده و سالانه 30 میلیون یورو خالص از بارسلونا دریافت خواهد کرد. به این ترتیب مسی در میان بازیکنان فوتبال، بیشترین دریافتی را خواهد داشت که این باب میل رونالدو نیست.

فوق ستاره پرتغالی سال گذشته قراردادش با رئال را تمدید کرد و سالانه 22 میلیون یورو خالص دریافت می کند. درخشش فوق العاده او در مقطع پایانی فصل گذشته و گل های حساسی که به ثمر رساند تا رئال را در راه کسب لالیگا و لیگ قهرمانان یاری کنند، سبب شده تا حالا رونالدو نیز توقع بالاتررفتن حقوق خود را داشته باشد.

فوق ستاره 32 ساله پرتغالی، به احتمال فراوان در پایان سال جاری میلادی، توپ طلای پنجمش را نیز دریافت می کند تا از این حیث با رکورد مسی برابر شود. همه این مسائل دست به دست هم می دهند تا رونالدو توقع بهتر شدن قراردادش را داشته باشد.

تمدید قرارداد مسی او را به پردرآمدترین فوتبالیست دنیا بدل خواهد کرد و بدیهی است که این هرگز مطلوب رونالدو نیست. باید دید واکنش مدیران رئال به این مساله چه خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vkew

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ستایش  مسی از رونالدو: کریستیانو یک پدیده است

رونالدو – مسی؛ جنگ ستارگان (اینفوگرافی)
دوران سلطه همچنان ادامه دارد