تاریخ انتشار: 1396/03/30 14:06
کد خبر: 202275

پیشنهاد6.4 میلیاردی فنرباغچه برای جذب بیرانوند

مدیران باشگاه فنرباغچه ترکیه برای مذاکره با همتا‌های خود در پرسپولیس در خصوص انتقال دروازه‌بان ملی پوش فردا به ایران می‌آیند.
پیشنهاد6.4 میلیاردی فنرباغچه برای جذب بیرانوند

مسئولان باشگاه فنرباغچه به طور جدی خواهان جذب علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش کشورمان هستند. البته این تیم مطرح ترکیه‌ای از اواسط فصل گذشته خواهان دروازه بان اول کشورمان بود اما مدیران پرسپولیس با این انتقال مخالفت کردند.

حالا باتوجه به پایان لیگ و همچنین صعود تیم ملی به رقابت‌های جام جهانی 2018 مسئولان این باشگاه ترکیه‌ای قرار است فردا به تهران بیایند تا به صورت حضوری و جدی پیگیر انتقال این دروازه‌بان باشند.

«دیک آدفوکات» هلندی سرمربی فنرباغچه که اعتقاد زیادی به بیرانوند پیدا کرده است از مدیران باشگاه‌اش خواسته هر طور که شده زمینه حضور وی را در جمع بازیکنانش فراهم کند. با توجه به این مسئله مدیران فنرباغجه حاضر هستند یک و نیم میلیون یورو معادل شش میلیاردو چهارصد میلیون تومان برای دریافت رضایت‌نامه وی به باشگاه پرسپولیس پرداخت کنند.

حتی مبلغ پیشنهادی این باشگاه نامدار به بیرانوند هم مشخص شده و آنها برای جذب این دروازه‌بان حاضر هستند یک میلیون یورو چیزی بیش از 4 میلیارد تومان هم بپردازند.

این در حالی است که این دروازه‌بان قراردادش را با تیم فوتبال پرسپولیس تا سال 1400 تمدید کرده است و برای جدایی از این تیم باید موافقت مسئولان باشگاه را جلب نماید.

بیرانوند که از حضورش در ترکیب اصلی تیم ملی در جام جهانی مطمئن است حالا بر سر این دو راهی مانده است که به پیشنهاد این تیم ترکیه‌ای جواب مثبت بدهد و یا اینکه تا بعد از جام جهانی صبر کند و بعد در حصوص حضورش در فوتبال اروپا تصمیم گیری کند.

گفته می شود در صورتی که بیرانوند از پرسپولیس جدا شود مسئولان این باشگاه مذاکرات جدی خود را با رشید مظاهری دروازه بان ملی‌پوش ذوب‌آهن آغاز می‌کنند؛بازیکنی که به رغم داشتن قرار داد با تیمش به دلیل اختلاف مالی که با این باشگاه پیدا کرده است ساز جدایی‌اش را کوک کرده‌است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48vn6l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بزرگترین زلزله نقل و انتقالاتی در پرسپولیس