تاریخ انتشار: 1396/10/03 16:10
کد خبر: 167899

گزارش زنده؛ فولاد خوزستان 0 - پرسپولیس 1

فاصله رشک برانگیز 7 امتیازی از دیگر مدعیان قهرمانی باعث خواهد شد تا فولاد به عنوان یکی از تیم‌های در کورس به دنبال کشیدن ترمز شاگردان برانکو در اهواز باشد.
گزارش زنده؛ فولاد خوزستان 0 - پرسپولیس 1

پرسپولیس توانست نیم فصل اول لیگ هفدهم را با فاصله هفت امتیازی نسبت به جدی‌ترین تعقیب کننده خود به پایان برساند و اکنون در سخت‌ترین بازی خود در ابتدای نیم فصل دوم در خارج از خانه به دنبال افزایش این رکورد است. فولاد خوزستان نیز که با روندی موفق توانست نیم فصل را با کسب 27 امتیاز و رده سوم به پایان برساند این شانس را برای خود در بازی میزبانی قائل است که حریف را ناکام بگذارد.

براین اساس پرسپولیس با ترکیب علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، محمد انصاری، صادق محرمی، محسن ربیع‌خواه، کمال کامیابی‌نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، گادوین منشا و علی علیپور به میدان می رود.

فولاد نیز با ترکیب حامد لک، عبدالله کرمی،ایوب والی،پیمان شیرزادی،عبداله ناصری، فرزاد جعفری،فرشاد جانفزا،سینا مریدی، ایمان مبعلی،رحیم زهیوی و اصغر عاشوری  مقابل پرسپولیس قرار میگرد.

دقایق حساس:

دقیقه 1 : فولادی پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه ازاد شدند که ضربه مبعلی بعد از برخورد به مدافعان پرسپولیس به کرنر رفت.

دقیقه 2 : کرنر فولادی ها به روی دروازه پرسپولیس و ضربه سر والی راهی به چارچوب پیدا نکرد.

دقیقه 5 : اولین ضربه کرنر پرسپولیسی ها با ارسال محسن مسلمان با عکس العمل حامد لک دفع شد.

دقیقه 8 : ارسال محسن مسلمان روی یک ضربه آزاد درون محوطه جریمه زیر پای سیدجلال حسنی افتاد که ضربه این بازیکن با اختلاف به اوت رفت.

دقیقه 13: (پرسپولیس یک - فولاد صفر) ارسال ضربه آزاد توسط محسن مسلمان و خروج ناموفق حامد لک با ضربه سر زیبای منشا همراه شد تا توپ به تور دروزاه فولادی ها بچسبد.

دقیقه 15 : ارسال فولادی روی دروزاه پرسپولیس با ضربه آکروباتیک فرشاد جانفزا توام شد که ضربه زیبای این بازیکن به تیر عمودی دروازه سرخپوشان برخورد کرد.

دقیقه ۲۴: ضربه کرنر بازیکنان پرسپولیس به گادوین منشا رسید که ضربه نامشخص این بازیکن توسط لک مهار شد

دقیقه 28 : ضربه آزاد منشا از فاصله 25 متری با اختلاف اندکی از بالای دروزاه فولاد به اوت رفت.

دقیقه 43 : ضربه کرنر فولادی با ضربه سر زهیوی همراه شد که بیرانوند با هوشیاری توپ را به آغوش کشید.

دقیقه 49 : کار تیمی پرسپولیسی و پاس در عمق فرشاد احمدزاده درون محوطه جریمه به منشا رسید که ضربه این مهاجم در مصاف تک به تک با حامد لک از بالای دروازه به اوت رفت.

 دقیقه 53 : منشا از میانه میدان با حمل توپ دو مدافع فولاد را از پیش رو برداشت اما ضربه نهایی او را مدافع سوم فولاد برگرداند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xlmk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بیرانوند و پرسپولیس در تلاش برای شکستن یک رکورد دیگر