تاریخ انتشار: 1396/07/13 12:32
کد خبر: 179751

تمام نگاه‌ها به منجی آلمانی استقلال

تمام نگاه‌ها به شفر است. این روزها به مرد آلمانی به چشم یک منجی نگاه می‌کنند. دوربین‌ها آماده هستند تا از مرد موطلایی عکس بگیرند.
تمام نگاه‌ها به منجی آلمانی استقلال

تمرین روز گذشته استقلال حال و هوای خاصی داشت و بارش باران این حال و هوا را جالب‌تر کرده بود. تمرین با حضور شفر سرمربی آلمانی آبی‌پوشان ساعت 16:45 در زمین شماره 2 آزادی برگزار شد. در کنار مرد آلمانی دو چهره آشنا حضور داشتند.

دو مدیرکه شاید می‌خواستند در نخستین قاب عکسی که از شفر آلمانی روی جلد رسانه‌ها می‌رود، حضور داشته باشند. شفر در ابتدا داخل رختکن رفت اما در آن سوی زمین مرد جنجالی استقلال در ماشین آقای مدیرعامل مشغول صحبت کردن بود. جلسه معارفه سرمربی آلمانی پیش از آغاز تمرین برای بازیکنان برگزار شد. شفر با تک‌تک بازیکنان دست داد و زمانی که به جابر انصاری رسید و متوجه شد او به جای پیراهن استقلال، سوییشرت ورزشی بر تن کرده به شوخی به او گفت که چرا اینطور سر تمرین آمدی؟ پس از آن، افتخاری دقایقی برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست با حضور سرمربی جدید همه فکر خود را معطوف به موفقیت استقلال کنند. نکته قابل توجه در هنگام معارفه شفر در رختکن، برخورد رحمتی با ملکی بود. عضو اقتصادی باشگاه استقلال و رحمتی در برنامه نود علیه یکدیگر صحبت کرده بودند و میان آنها شکرآب شده بود  اما روز گذشته کاپیتان استقلال به طرف ملکی رفت و با او خوش و بش کرد. شفر در نخستین جلسه حضورش در تمرین با لباس شخصی وارد چمن شد و پس از صحبت با میک مک درموت مربی بدنساز تیم نظاره‌گر تمرین شد. نکته قابل توجه اینکه او با جدیت خاصی در تمرین حضور داشت و حتی به سمت تمرین کردن دروازه‌بان‌ها رفت تا آنها را زیر نظر بگیرد. امید نورافکن به صورت اختصاصی تمرین کرد. زمانی که میک مک درموت مشغول دادن تمرین بود شفر نکاتی را به او گوشزد می‌کرد. در یک صحنه شفر پا به توپ شد تا سوژه جالبی برای عکاسان حاضر در محل تمرین شود.

علی قربانی که از ناحیه دست مصدوم شده بود با دست باندپیچی شده همراه آبی‌پوشان تمرین کرد. محسن کریمی که چند روزی در تمرینات حضور دارد، دیروز هم پا به پای آبی‌پوشان تمرین کرد. مدیران استقلال امیدوار هستند مرد آلمانی از این به بعد منجی استقلال شود و این تیم را متحول کند. این نکته از شرط‌های قرارداد شفر پیدا است. اتفاقی که با نخستین بازی استقلال بعد از تعطیلات خودش را نشان می‌دهد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48ze8n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آیتم های ویژه برای مهاجمان استقلال در تمرین امروز