تاریخ انتشار: 1396/05/05 13:52
کد خبر: 193099

محمد شادکام: بعد از بازی با استقلال در آبادان جشن می‌گیریم

محمد شادکام: بعد از بازی با استقلال در آبادان جشن می‌گیریم

 محمد شادکام، مهاجم صنعت‌نفت آبادان معتقد است تیمش در لیگ هفدهم توانایی کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را دارد. مصاحبه شادکام در خصوص بازی فردا مقابل استقلال و موارد مختلف را در زیر میخوانید.

  •  شرایط آماده‌سازی و اردوی پیش‌فصل صنعت‌نفت را پیش از شروع لیگ هفدهم چطور دیدی؟

تمرینات و اردو‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم. فکر می‌کنم به اهدافی که مد نظرمان بود دست پیدا کردیم. در اردوی ترکیه چند بازی دوستانه انجام دادیم و به هماهنگی لازم رسیدیم.

  •  نتیجه بازی مقابل استقلال را چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

در فوتبال پیش‌بینی نتیجه دقیق بازی کار دشواری است اما مطمئن باشید صنعت نفت در بازی اول برای کسب سه امتیاز و شکست استقلال وارد زمین می‌شود. با شکست استقلال، هواداران صنعت‌نفت را خوشحال و در خیابان‌های آبادان جشن به پا می‌کنیم.

  •  در نیم‌فصل لیگ شانزدهم صحبت‌هایی در خصوص پیوستن تو به استقلال مطرح بود اما در نهایت در صنعت‌نفت ماندی. با این وجود گمان می‌رود در بازی فردا انگیزه بالایی داشته باشی.

همیشه مقابل پرسپولیس و استقلال انگیزه بالایی دارم. همان‌طور که گفتید در نیم‌فصل لیگ گذشته من از استقلال پیشهاد داشتم اما در صنعت‌نفت ماندم. وقتی فصل گذشته در بازی رفت مقابل استقلال عملکرد خوبی از خودم به نمایش گذاشتم در نیم فصل با پیشنهاد جدی استقلال و علی‌آقا روبه‌رو شدم، در این بازی هم حتما بهترین عملکردم را مقابل استقلال به نمایش می‌گذارم.

  •  فکر می‌کنی صنعت نفت در پایان فصل چه جایگاهی را کسب می‌کند؟

این فصل هدف کادر فنی و بازیکنان صنعت نفت کسب بهترین نتیجه است. فکر می‌کنم با بازیکنانی که در ابتدای فصل جذب شده‌اند توانایی این را داریم که جزو سه تیم برتر باشیم و سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنیم.

  •  لیگ شانزدهم را برای محمد شادکام چطور پیش‌بینی می‌کنی؟

این فصل انگیزه خیلی زیادی دارم. امیدوارم نسبت به فصل گذشته عملکرد بهتری داشته باشم. البته فصل گذشته مصدومیت بازیکنان صنعت نفت روی عملکرد من تاثیر زیادی داشت و من مجبور بودم در پست‌های غیر تخصصی بازی کنم اما این فصل با هافبک و وینگرهای خوبی که جذب شده‌اند دیگر این مشکل وجود ندارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48zwjk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سخت ترین شروع فصل برای روزبه چشمی