تاریخ انتشار: 1395/11/22 12:52
کد خبر: 230178

دردسر برانکو در دربی؛ برانکو هنگ کرد!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار مقابل تراکتورسازی، هافبک دفاعی خود را از دست داد به‌ دنبال جانشین برای او در دیدار با استقلال است.
دردسر برانکو در دربی؛ برانکو هنگ کرد!

به گزارش فرتاک ورزشی، شهاب کرمی یکشنبه شب با باشگاه پرسپولیس قرارداد امضا کرد. این بازیکن در پست هافبک دفاعی بازی می‌کند و با توجه به محرومیت کمال کامیابی‌نیا در دیدار مقابل تراکتورسازی، تنها گزینه برانکو ایوانکوویچ برای حضور در دربی 84 به عنوان هافبک دفاعی است.

برانکو ایوانکوویچ گزینه‌هایی از جمله علی کریمی، شهاب کرمی، روزبه چشمی و سعد ناطق را برای پست هافبک دفاعی تیمش در نظر داشت ولی سرخ‌پوشان در نهایت به شهاب کرمی رسیدند.

کامیابی‌نیا‌ بازیکن درگیر شونده‌ای است و کارت‌های زیادی دریافت می‌کند. از سوی دیگر احمد نوراللهی هم در نیم‌فصل از پرسپولیس جدا شد و به همین دلیل به نظر می‌رسید سرخ‌پوشان زودتر به فکر جذب هافبک دفاعی بیفتند.

کرمی چند هفته از میادین دور بوده و باید دید تنها با چند جلسه تمرین در دربی حساس پایتخت به میدان می‌رود یا برانکو از بازیکن دیگری در پست هافبک دفاعی استفاده می‌کند. از سوی هیچ یک از بازیکنان اصلی سرخ‌پوشان مانند رامین رضاییان، حسین ماهینی، سید جلال حسینی، محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده تجربه بازی در این پست را ندارند و این مسئله برانکو را با دردسری بزرگ مواجه کرده است.

هر چند برانکو اعلام کرده کرمی در دربی به میدان نمی‌رود ولی شاید به اجبار از هافبک جدید تیمش در یکی از حساس‌ترین دیدارهای فصل استفاده کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6kv8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس