تاریخ انتشار: 1395/11/02 19:11
کد خبر: 234478

مسگرساروی: نمی خواستم اسیر خیمه شب بازی آقایان شوم

حسین مسگرساروی، مربی مستعفی نساجی مازندران، تاکید کرد: نمی خواستم اسیر خیمه شب بازی آقایان شوم.
مسگرساروی: نمی خواستم اسیر خیمه شب بازی آقایان شوم

به گزارش فرتاک ورزشی، عجیب ترین خبری که از باشگاه نساجی مازندران در این روزها می شد شنید انتصاب ساکت الهامی به جای حسین مسگرساروی بود، مربی ای که پس از رفتن محمود فکری توانست اوضاع و احوال پریشان نساجی مازندران را کنترل کرده و ظرف 6 بازی گذشته 13 امتیاز به اندوخته های این تیم بیفزاید و بیشتر از هر مربی و تیم دیگری در این لیگ طی مدت یاد شده امتیاز کسب کند.

با اینکه همگان احتمال می دادند در جلسه هیات مدیره باشگاه نساجی مازندران حکم سرمربیگری کاپیتان اسبق تیم ملی صادر شود اما در کمال تعجب خبر رسید ساکت الهامی، مربی برکنار شده تیم صبای قم که با این تیم در قعر جدول لیگ برتر جای داشت و پس از کنار گذاشتنش روند این تیم بهبود یافت و حتی پیکان را شکست دادند، به عنوان سرمربی این تیم محبوب شمالی منصوب شد!

مهدی پرهام، یکی از مالکان باشگاه نساجی مازندران، در گفتگو با رسانه ها اعلام کرد: ما در ابتدا گفتیم که ساکت الهامی به عنوان سرمربی انتخاب شود و مسگرساروی به همان سمت کمک مربیگری بازگردد که مسگرساروی عنوان کرد نمی‌خواهد به عقب بازگردد و با این کار مخالفت کرد. در ادامه ما قبول کردیم  مسگرساروی سرمربی باقی بماند و الهامی به عنوان مدیرفنی با تیم همکاری کند که او مجددا مخالفت کرد. در نهایت راهی برای ما نماند تا با مسگرساروی قطع همکاری کنیم و ساکت الهامی را به عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

اما در این میان باید سخنان حسین مسگرساروی را هم شنید. او در ابتدا حاضر به گفتگو نبود و تاکید داشت برای حفظ آرامش نساجی ترجیح می دهد سکوت کند اما وقتی ماجرای گفتگوی پرهام را با او در میان گذاشتیم تنها پذیرفت برای روشن شدن اذهان عمومی اتفاقات جلسه شب گذشته را تشریح کند.

مسگرساروی به خبرگزاری برنا گفت: در جلسه عصر دیروز ابتدا مدیرعامل باشگاه گزارشی از روند و مشکلات تیم ارائه کرد و سپس آریالایان پرهام و صنیعی از من خواستند در رابطه با تیم و برنامه هایم حرف بزنم که بنده ضمن ارائه برنامه ام برای ادامه فصل به تشریح مشکلات موجود از ابتدای فصل تا لحظه جلسه پرداختم.

وی ادامه داد: پس از صحبت های بنده آقای پرهام خطاب به من گفت: آقای مسگرساروی! بابت زحماتی که به عنوام مربی نساجی از ابتدای فصل کشیدید از شما ممنونم و پس از جدایی آقای فکری به خوبی توانستید خلاء ایشان را پر کنید و نتایج خوبی در خور مجموعه باشگاه نساجی مازندران بگیرید اما به من پاسخ بدهید آیا به جز «مربی» عنوان دیگری داشتید؟ آیا به عنوان «سرمربی» حکمی داشتید؟

سرمربی اسبق نساجی مازندران افزود: به پرهام پاسخ دادم «حرف شما درست است اما بارها در این باره با مدیرعامل باشگاه صحبت کردیم که ایشان وعده داد در جلسه هیات مدیره باشگاه این قضیه حل و فصل می شود و به رغم اینکه سه بازی هم در نیم فصل دوم انجام دادیم اتفاقی نیفتاده تا اکنون که در خدمت شما هستیم.»

مسگرساروی درباره حرف های پرهام درخصوص پیشنهادات ارائه شده به خودش و رد آن توسط وی گفت: بله! آقای پرهام آن پیشنهادات را داد اما همه چیز را نگفت! اولا که اصلا حاضر نبودم دوباره به عنوان مربی کار کنم و دستیار شخصی مثل ساکت الهامی باشم. در درجه دوم هم آنها گفتند تو سرمربی باش و همه اختیارات با ساکت الهامی! در واقع من عروسک خیمه شب بازی و لولو سر خرمن باشم که بعید می دانم هر کسی هم جای من بود این پیشنهاد را قبول می کرد و من هم برای حفظ شان انسانی ام و اینکه لطمه ای به نساجی مازندران وارد نشود ترجیح دادم پیشنهادات ارائه شده را رد و اعلام کناره گیری کنم.

مربی مستعفی نساجی ادامه داد: چند روز پیش و در جلسه ای که در هیات فوتبال قائمشهر با آقای الهامی داشتیم ایشان گفتند آقای قلعه نویی مرا به جای آقای فکری به قائمشهر فرستاده و وقتی با اعتراض من مواجه شد گفت منظورم این نیست که سرمربی باشم بلکه اختیارات فنی با من است که من بازهم مخالفت کردم و به همین دلیل اتفاقاتی افتاد که فعلا از بیان آن معذورم. بعد از دومین برد پیاپی تیم هم آقای مدیرعامل مصاحبه می کند و همه چیز تیم را زیر سوال می برد! آیا این نشان دهنده این نیست که آقایان برنامه ریزی شده و قدم به قدم وارد شدند؟

مسگرساروی افزود: دوست ندارم تیم با حرف های من خراب شده و روند نتیجه گیری نساجی عزیز متوقف شود به همین دلیل بیشتر از این حرفی ندارم و برای تیم آرزوی موفقیت می کنم. ممنونم که در این مدت مردم فهیم و فوتبالدوست قائمشهر به من اعتماد کردند و من در حد توان خود جواب اعتماد آنها را دادم و تنها به این جمله بسنده می کنم که نمی خواستم اسیر خیمه شب بازی آقایان باشم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6lyd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خیبر خرم آباد، مرد روزهای سخت!
اختصاصی/