تاریخ انتشار: 1395/07/25 23:07
کد خبر: 255230

میثاقیان: فجری‌ها بسته بازی می‌کردند/ سیاست بادران فقط ارائه فوتبال هجومی است

سرمربی بادران گفت: بازی خیلی سختی مقابل فجر داشتیم و ناهمواری زمین باعث شده بود نتوانیم کارهای تاکتیکی خود را آن طور که باید پیش ببریم.
میثاقیان: فجری‌ها بسته بازی می‌کردند/ سیاست بادران فقط ارائه فوتبال هجومی است

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سرمربی بادران گفت: بازی خیلی سختی مقابل فجر داشتیم و ناهمواری زمین باعث شده بود نتوانیم کارهای تاکتیکی خود را آن طور که باید پیش ببریم.

 اکبر میثاقیان پس از برد ارزشمند تیم بادران در خانه و در دقایق پایانی مقابل فجر سپاسی گفت: تیم فجر کاملا بسته و دفاعی بازی می‌کرد و مشخص بود که فقط برای گرفتن یک امتیاز به تهران آمده بودند. از اینکه تیم فجر که زمانی یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر بود حالا برای بقا می‌جنگد ناراحتم.

 

وی افزود: از عملکرد بازیکنان خود رضایت کامل دارم و سیاست تیم بادران چه ته و چه صدر جدول باشد ارائه فوتبال هجومی است و به هیچ وجه دفاعی بازی نمی‌کنیم. تیم ما تازه روی غلتک افتاده و راه خود را پیدا کرده است و می‌خواهیم در هفته یازدهم مقابل ملوان هم به این روند خود ادامه دهیم و مطمئن باشد در هر بازی فقط برای برد به میدان می‌رویم.

 

سرمربی تیم فوتبال بادران تاکید کرد: خوشبختانه تغییرات جدیدی که در تیم ایجاد شده و حضور افراد جدید در باشگاه و همچنین تیم از نظر روحی و روانی کمک زیادی به بازیکنان ما کرده و روحیه آنها را ارتقا داده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8aev

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دایی هافبک اهل مالی را نخواست