تاریخ انتشار: 1395/08/17 11:35
کد خبر: 250506

با برد سویا گام محکمی برای قهرمانی برداشتیم

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا اسپانیا گفت: پیروزی بارسلونا در دیدار مقابل سویا می تواند تلاش ما را برای رسیدن به عنوان قهرمانی لالیگا تقویت کند.
با برد سویا گام محکمی برای قهرمانی برداشتیم

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، تیم فوتبال بارسلونا دیشب - یکشنبه - در هفته یازدهم رقابت های لالیگا با نتیجه 2 بر یک از سد سویا گذشت.
در این دیدار بارسلونا از حریف عقب افتاد اما با دو گلی که لیونل مسی و لوییس سوارس به ثمر رساندند، سه امتیاز را به دست آورد.
لوئیس انریکه سرمربی بارسلونا در نشست خبری پس از مسابقه به خبرنگاران گفت:‌ بازگشت به پیروزی، ما را تقویت می کند. بازی زیبایی بود و هر دو تیم می خواستند حمله و خطر کنند.
وی افزود: حریف جلوتر از ما بود، ولی توانستیم این تهدید را حل کنیم. من از پیشرفت بازی خیلی خرسندم. ما از گل خوردن برگشتیم و در نیمه دوم عملکرد عالی داشتیم.
انریکه ضمن تقدیر از عملکرد مسی و دنیس سوارز گفت: مسی عملکرد خیلی خوبی داشت. بازی دنیس سوارز مرا خوشحال کرد. اوهمیشه به فرصت های بدست آمده پاسخ می دهد. امیدوارم همیشه همین عملکرد را داشته باشد. او الگوی بزرگی برای حرفه ای شدن است.
«خورخه سامپائولی» سرمربی سویا نیز علت شکست تیمش را قدرتمند نبودن بازیکنان عنوان کرد و گفت: در نیمه اول بهتر از حریف بودیم و بارسلونا را تحت فشار گذاشتیم و فرصت هایی برای گلزنی بیشتر داشتیم. ولی بازیکنان بارسا گل تساوی را روی غفلت لحظه ای ما به ثمر رساندند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8eg8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمار بازیکنی که بیشترین خطا رویش انجام شده است