تاریخ انتشار: 1395/08/03 14:26
کد خبر: 253406

چراغ سبز کلوپ به بازگشت جرارد

یورگن کلوپ راه را برای بازگشت استیون جرارد به لیورپول باز گذاشته و اعلام کرده کاپیتان سابق می‌تواند در صورت تمایل جایگاهی را در این تیم داشته باشد.
چراغ سبز کلوپ به بازگشت جرارد

به گزارش سرویس خارجی فرتاک ورزشی، یورگن کلوپ راه را برای بازگشت استیون جرارد به لیورپول باز گذاشته و اعلام کرده کاپیتان سابق می‌تواند در صورت تمایل جایگاهی را در این تیم داشته باشد. جرارد از طریق اینستاگرام خودش روز شنبه اعلام کرد که همکاری‌‌اش با لس‌آنجلس گلکسی پایان یافته و با این تیم وداع کرده بود. برگشتن به لیورپول همیشه یک سرنوشت اجتناب‌ناپذیر برای او محسوب می‌شده چراکه 17 سال تمام برای این تیم زحمت ‌کشیده.

البته همه چیز به تأیید کلوپ مربوط بود تا ببیند چطور می‌تواند با جرارد همکاری کند اما او بعد از بازی این هفته برابر وست بروم گفت: «برگشتن او غافلگیری بزرگی خواهد بود. همیشه در لیورپول از او استقبال خواهد شد. ما در حال مذاکره هستیم و گفت‌وگو‌هایمان ادامه خواهد یافت. نباید نگران باشید که مبادا جایی برای جرارد وجود نداشته باشد. این مسئله صددر‌صد حل می‌شود.»

اما احتمال بازگشت او برای بازی از ژانویه تا آخر فصل توسط کلوپ رد شده است هر چند که این هافبک می‌خواست بعد از ترک گلکسی مدتی بیشتر فوتبال بازی کردن را ادامه بدهد اما به نظر می‌رسد بهتر است به پستی که در کادر مربیگری برایش در نظر خواهند گرفت اکتفا کند. کاپیتان سابق لیورپول اخیراً با مصدومیت مواجه بوده و هفته قبل هم به ملوود رفته تا مراحل درمانی را آن جا دنبال کند. او برای تماشای بازی لیورپول و منچستریونایتد که به تساوی رسید در ورزشگاه حاضر بود و از وقتی که کلوپ روی نیمکت قرمزها نشسته او با این مربی به طور مداوم در تماس بوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b8ndv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کلوپ: لیورپول مشکل دفاعی ندارد