تاریخ انتشار: 1397/04/03 14:34
کد خبر: 142130

از شعار تسویه حساب تا اعلام شماره حساب/وقتی دم خروس استقلالی ها بیرون می زند

مسئولین استقلال بعد از آن که مدتهاست شعار تسویه حساب با انبوهی از طلبکاران شان را می دهند، حالا با اعلام شماره حساب رسما دست به دامن هواداران خود شدند تا از پس مشکلات مالی شان بر بیایند.
از شعار تسویه حساب تا اعلام شماره حساب/وقتی دم خروس استقلالی ها بیرون می زند

مدیران باشگاه استقلال که همواره مشکلات مالی شان را ناشی از سوء مدیریت مدیران گذشته دانسته و همواره آنها را اصلی ترین عوامل ناکامی های این تیم در دوره خود می دانند، مدتهاست که شعار تسویه حساب با طلبکاران شان را می دهند. این در حالی بود که هر روز طلبکاران جدیدی پیدا می شدند و حتی بعضا طرح شکایت خود را به کنفدراسیون فوتبال نیز ارائه می دهند.

مدیران باشگاه استقلال که مدعی بوده و هستند انبوهی از بدهی های گذشته را تسویه کرده و در دوران خود هم بدهی بر جای نگذاشته اند، ناگهان با ضرب العجل کنفدراسیون فوتبا آسیا برای شفاف سازی اسناد مالی موجه شدند و با تهدید حذف از لیگ قهرمانان آسیا روبرو شدند.

این اتفاقات نشان داد آنطور که مدیران استقلال مدعی هستند بدهی های این تیم تسویه نشده و هنوز طلبکاران زیادی مقابل آنها ایستاده اند.

استقلالی ها که عمده بودجه خود را با واسطه سامانه های هواداری از طریق مردم و هواداران شان تامین می کنند، اینبار دست به کار شده و با حذف سامانه هواداری و اعلام شماره حساب یاری مستقیم هواداران خود را طلبیدند.

در واقع باشگاه استقلال با اعلام شماره حساب و طلبیدن یاری هواداران نشان داد شعارهای گذشته این تیم مبنی بر تسویه حساب با طلبکاران شان خیی مبتنی بر واقعیت نبوده و این اعلام شماره حساب به نوعی بیرون زدن دم خروس بعد از خورن قسم حضرت عباس توسط ایشان است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b958e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیغام به بازیکنان جدایی‌طلب استقلال