تاریخ انتشار: 1396/11/07 23:29
کد خبر: 162654

سرمربی جدید سپاهان از سه شنبه در اصفهان

سرمربی جدید سپاهان از روز سه شنبه در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.
سرمربی جدید سپاهان  از سه شنبه در اصفهان

مدیران سپاهان بعد از قطع همکاری با کرانچار در نهایت به منصور ابراهیم زاده رسیدند و او را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کردند. تیم سپاهان بعد از شرایط سختی که در لیگ هفدهم تجربه کرد، مجبور به قطع همکاری با زلاتکو کرانچار شد. در این بین در سطح مدیریت باشگاه نیز تغییراتی ایجاد شد و با کنار رفتن محسن طاهری از سمت مدیرعاملی، مسعود تابش به عنوان سرپرست جدید باشگاه معرفی شد.

ابراهیم زاده در دو مقطع زمانی به عنوان کمک مربی در سپاهان فعالیت کرده است. او یکبار به عنوان دستیار فرهاد کاظمی و یکبار هم به عنوان دستیار اول لوکا بوناچیچ حضور در سپاهان را تجربه کرده است. این مربی سابقه حضور در ذوب آهن به عنوان مربی و سرمربی را دارد که در همین مدت به عنوان سرمربی موفق شد ذوب آهن را هم به فینال لیگ قهرمانان و نایب قهرمانی آسیا برساند.

ابراهیم زاده بعد از جدایی از ذوب آهن، در تیم های پیکان ، نفت ، راه آهن و مس کرمان سابقه سرمربیگری دارد و مدتی است در خارج از کشور امور شخصی اش را پیگیری می کند. او در حال حاضر در ایران نیست و بر‌اساس اعلام مسئولان سپاهان روز سه‌شنبه برای عقد قرارداد به اصفهان می‌آید تا تمرینات این تیم را زیرنظر بگیرد.

سپاهان که 9 دیدار باقی مانده این فصل خود را با هدایت این سرمربی به میدان خواهد رفت، در دیدار هفته بیست و دوم خود باید به مصاف پرسپولیس برود و به احتمال زیاد ابراهیم زاده در این دیدار بر روی نیمکت سپاهان می‌نشیند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4ba8q5

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزینه های خارجی جانشینی سرمربی سپاهان