تاریخ انتشار: 1402/05/13 14:50
کد خبر: 1606

طارمی با پورتو قرارداد بست؟

در حالی که همه چیز حاکی از ادامه حضور مهدی طارمی در پورتو است اما هنوز برای تمدید قرارداد توافقی حاصل نشده است.
طارمی با پورتو قرارداد بست؟

نشریه معروف پرتغالی "ابولا" در گزارشی به اخباری که در ارتباط با مهدی طارمی و پیشنهاد تیم هایی چون تاتنهام در رسانه های ایرانی مطرح شده پرداخته و در این رابطه می نویسد:" این اولین باری نیست که درباره مهاجم پورتو برای حضور در لیگ برتر صحبت می شود و پیش از این بارها از علاقه منچستریونایتد به این بازیکن صحبت شده است."

موضوع اما اینست که طارمی وارد آخرین سال قراردادش با پورتو شده و این وضعیتی است که باشگاه پورتو را در شرایط تمدید قرارداد با این مهاجم ایرانی یا انتقال او با یک سودمالی خوب در تابستان امسال قرار داده است.

موضوع مهم اما آنطور که ابولا نوشته اینست که مذاکرات پورتو و طارمی برای تمدید قرارداد موفقیت آمیز نبوده است. این بدان معناست که پورتو نتوانسسته طارمی را برای اینکه قراردادی طولانی تر ببندد متقاعد کند و از طرفی نشان از این موضوع است که طارمی نیز قصد دارد با طی مدت قراردادش تا تابستان سال آینده به عنوان بازیکن آزاد به تیمی دیگر برود. بی شک اگر مبلغ بالایی که پورتو برای جدایی طارمی تعیین کرده(۶۰ میلیون یورو) برداشته شود آن وقت بهترین گلزن لیگ پرتغال در فصل گذشته گزینه مناسب تری برای تیم های اروپایی خواهد بود.

شاید همانطور که پیش از این گفته شده بود این شرایط در نهایت پورتو را به سمتی بکشاند که در روزهای پایانی نقل و انتقالات کمی قیمت بندآسادسازی مهاجم ایرانی را پایین بیاورد و شاید تیم هایی که همیشه به دنبال صیدهای دقیقه نودی هستند بتوانند گزینه خوبی برای آینده طارمی باشند.

هنوز جابه جایی های زیادی در فوتبال اروپا محتمل است و طارمی می تواند یکی از گزینه ها باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4be8d4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای خرید مهدی طارمی؛ چرا تیمی ۲۰ میلیون یورو نمی‌دهد؟