تاریخ انتشار: 1396/06/10 11:56
کد خبر: 185554

ابرار تاسف سامپائولی به خاطر شروع نه چندان امیدوار کننده‌اش با تیم ملی آرژانتین

سرمربی تیم ملی آرژانیتن بابت تساوی خارج از خانه شاگردانش در خانه اروگوئه در اولین بازی آلبی‌سلسته تحت هدایت وی ابراز ناراحت بود.
 ابرار تاسف سامپائولی به خاطر شروع نه چندان امیدوار کننده‌اش با تیم ملی آرژانتین

خورخه سامپائولی، مربی تیم ملی آرژانتین از نتیجه بازی شاگردانش در خانه اروگوئه در دور پانزدهم بازی‌های مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه در منطقه آمریکای لاتین ابراز نارضایتی کرد.

دو تیم در پایان 90 دقیقه دیداری که در شهر مونته‌ویدئو برگزار شد، به تساوی بدون گل بسنده کردند تا کار لیونل مسی و شاگردانش برای صعود به جام جهانی سخت‌تر از قبل شود.

سامپائولی پس از این بازی که اولین بازی رسمی او پس از انتصابش به عنوان سرمربی آلبی‌سلسته بود، به خبرنگاران گفت: ما به خاطر وضعیتی که در جدول داشتیم، باید بازی را می‌بردیم. این نتیجه هنوز هم ما را خارج از جمع 4 تیمی که به صورت مستقیم به جام جهانی صعود می‌کنند، نگه می‌دارد.

سرمربی سابق سویا که تیمش در جدول پنجم است، ادامه داد: برای کسب نتیجه دیگری به اینجا آمده بودم و این تساوی برایم طعم تلخی دارد.

سامپائولی در این بازی سه مهاجم سرشناس تیمش، لیونل مسی، پائولو دیبالا و مائورو ایکاردی را همزمان در ترکیب اصلی قرارداد اما با این حال تیمش راهی برای رسیدن به دروازه اروگوئه‌ای پیدا نکرد. او که تیمش بامداد چهارشنبه میزبان ونزوئلای قعر جدولی است، به تمجید از مسی پرداخت و گفت: سه مهاجم ما تلاش‌شان را کردند و موقعیت‌هایی داشتند. حتی یک خطای پنالتی هم می‌توانست به سود ما (خطا روی ایکاردی) اعلام شود. مسی عالی بود. در طول بازی ما دیدیم که او همه چیز را تحت کنترل داشت و عملکرد بسیار خوبی ارائه کرد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bj9b9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 فدراسیون آرژانتین :سامپائولی تنها گزینه ماست