تاریخ انتشار: 1396/05/14 07:53
کد خبر: 191078

منصوریان: از عملکرد تیمم راضی هستم

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دوست ندارم نسبت به برخی تحرکات بدبین باشم اما درباره ضرر رسیدن به استقلال عقب نشینی نمی کنم.
منصوریان: از عملکرد تیمم راضی هستم

علیرضا منصوریان پس از پایان نشست خبری دیدار استقلال تهران و استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران گفت: از عملکرد بازیکنانم در روش بازی رضایت دارم. پژمان منتظری به خوبی خط دفاعی را رهبری می‌کرد و مهدی رحمتی هم به جز یکی دو صحنه به تکاپو نیفتاد.  سعی و تلاش ما اینست که به دنبال فوتبال مالکانه باشیم. یک طرفه بازی کردیم اما از داوری به هیچ وجه رضایت ندارم. پس از پایان بازی صحنه های مربوط به داوری را دیدیم و باید بگویم 2 پنالتی 100 درصد را برای ما نگرفت.

 

او ادامه داد: همه متوجه شدند که دفاع استقلال خوزستان پیراهن علی قربانی را از تن او درآورد اما از داور از 10 متری صحنه پنالتی نگرفت. طبیعی است که عقیل کعبی در فشار بازی آن صحنه را به یاد نیاورد. داور سوت را به سمت دهانش برد اما این  کار را انجام نداد. اگر ما به پنالتی می رسیدیم، روند بازی تغییر می کرد چراکه تیم ویسی را از دفاع بیرون می آوردیم.

 

منصوریان ادامه داد: در صحنه نیمه دوم هم باید بگویم سجاد شهباززاده ثانیه ای خودش را دیر به زمین انداخت و نمی توانیم بگوییم پنالتی نبوده است. درمورد صحنه ای هم که منجر به اعتراض تیم استقلال خوزستان شد باید بگویم زکی پور برخوردی با مهاجم حریف نداشت. چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه حریف ایجاد کردیم و اگر به بازی مالکانه نتیجه را هم اضافه می کردیم، روز خوبی رقم می خورد. هر تیمی که مقابل استقلال قرار می گیرد رو به بازی دفاعی می آورد اما ما مسلط بودیم. هرچند استقلال خوزستان هم برخی مواقع به دروازه ما نزدیک می شد.

 

او درباره عملکرد مهدی قائدی گفت: قائدی به موقع وارد زمبن شد اما باید از لحاظ فیزیکی بیشتر روی او کار کنیم. قائدی برای اولین بار به ورزشگاه آزادی ‌آمد. اصرار زیادی برای خرید او داشتیم چراکه کیفیت بازی قائدی را دیده بودیم. زود به زمین آمدن این بازیکن کمکی به قائدی نمی کند چراکه در تمرینات همیشه جزو بهترین‌هاست و باید از او مراقبت کنیم. به هر حال این جوان به تازگی از شهرستان آمده و شاید فضای تهران برایش جدید باشد. او 18.5 سال سن دارد و بازیکن مورد علاقه ما است.

 

او درباره حضور مجتبی جباری در بازی با استقلال خوزستان اظهار داشت: جباری پرستیژ تیم ما است. او بعد از مدت‌ها به استقلال آمده و به روند تیم ما کمک می‌کند. حضور جباری نقطه امید در تیم ما است و هواداران هم به او علاقه‌مند هستند.

 

سرمربی استقلال افزود: نگرانم که اتفاقات هفته گذشته در مسیر ما چالش ایجاد نکند و آن افراد شبها سر خود را راحت روی بالش بگذارند. می خواهم بدبینی‌ام تمام شود اما در صورت متضرر شدن استقلال حرف می‌زنم و عاقبت اندیشی نمی کنم.

 

منصوریان درباره تغییر حامی روی پیراهن استقلال  گفت: پیراهنی که طبق قراردادمان در بازی قبلی پوشیدیم در اختیار داشتیم اما از آنجاییکه صبح دیروز قراردادمان شکست، به مدد جباری گفتم که دیگر از آن لباس ها استفاده نشود و از لباس‌های سال گذشته استفاده کردیم. 600 لباس قبلی داریم که اگر قرارداد فسخ شود در بازی‌های آینده این لباس‌ها را به سمت تماشاگران پرت می‌کنیم.

 

منصوریان درمورد اعتراض‌ برخی هواداران و نارضایتی آنها گفت: چیزی نشنیدم و از عملکرد فنی تیمم راضی هستم. در هفته دوم لیگ قرار داریم. هواداران ما سال گذشته تا هفته پانزدهم پای استقلال ایستادند. در این میان شاید برخی از تماشاگران شیطنت‌ کنند که این امر عادی است. این مسائل اطراف تیم‌های بزرگ شکل می‌گیرد.

 

سرمربی استقلال در پایان خاطرنشان کرد: مطمئن هستم که تیمم در کورس قهرمانی قرار می گیرد چراکه پتانسیل قهرمانی دارد. روزهای خوبی در انتظار استقلال است. هفته اول که کذایی بود و آن را حساب نمی‌کنیم و لیگ برای ما از این هفته شروع شد. علاقه نداریم که تیمی بیاید و در جدول به ما استپ بدهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bjozv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


روزهای شکست استقلال به پایان رسید/ بهترین بازی را به نمایش میگذاریم