تاریخ انتشار: 1396/02/19 13:34
اختصاصی| هافبک شهرداری تبریز مطرح کرد؛
کد خبر: 211930

رضا نجاری: امیدوارم با تلاش و همت هم تیمی هایم عنوان دار چهارمین صعود با تیمها شوم

هافبک تیم فوتبال شهردرای تبریز گفت: امیدوارم با برد در بازی فینال گونه لیگ دو و تلاش و همت بچه ها عنوان دار چهارمین صعود با تیمها شوم.
رضا نجاری: امیدوارم با تلاش و همت هم تیمی هایم عنوان دار چهارمین صعود با تیمها شوم

به گزارش فرتاک ورزشی، هافبک جوان اما سابقه دار شهرداری تبریز در گفتگوی کوتاه با خبرنگار فرتاک ورزشی پس از تساوی با اروند خرمشهر گفت:بازی سفت و سختی در گرمای آبادان داشتیم.تلاش و خواست تمامی بازیکنان قابل تحسین بود و عملکرد بهتری داشتیم.متاسفانه دو بار از حریف پیش افتادیم که در دو صحنه مشکوک به خطا دروازمان باز شد.

نجاری در رابطه با حضور ۹۰ دقیقه و بازی درخشان خود نیز افزود:خوشحالم که توانستم جواب اعتماد کادر فنی را دهم.از بازیکنان به خاطر تلاش و کادر فنی بابت مدیریت بازی تشکر میکنم.تک تک  بازیکنان عملکرد قابل قبولی داشتند.دوست داشتم تیم با پاس گل من سه امتیاز را کسب کند که قسمت نشد.

نجاری بازی آخر تیمش در  لیگ دو را  فینال گونه خواند و یاد آور شد امیدوارم با تلاش و همت بچه ها عنوان دار چهارمین صعود با تیمها شوم.

رضا نجاری متولد ۱۳۷۰/۷/۲ در تبریز بوده و علی رغم سن و سال کم خود سابقه صعود با تیمهایی نظیر شهرداری تبریز(صعود به لیگ برتر زمان فراز کمالوند)  شهرداری ارومیه(صعود به پلی آف)  شهرداری تبریز(صعود به لیگ یک زمان مهدی پاشازاده) را در کارنامه دارد.

خبرنگار: "کاظم قربانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bknd9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اروند خرمشهر 2-2 شهرداری تبریز؛ تقسیم امتیازات در لب کارون
اختصاصی| شهرداری از برد، تساوی ساخت؛

پیش بازی اروند خرمشهر - شهرداری تبریز
اختصاصی| کدام یک معادلات را بر هم می‌زنند؛