تاریخ انتشار: 1396/01/19 19:25
کد خبر: 218454

غیبت ایرانی‌ها در بازی‌های امروز روسیه

دو بازیکن ملی پوش ایرانی در مسابقات امروز لیگ یک روسیه حضور ندارند.
 غیبت ایرانی‌ها در بازی‌های امروز روسیه

هفته بیست و دوم لیگ روسیه امروز آغاز شده که در دومین و سومین بازی باید بایکنان ایرانی به میدان می‌رفتند اما مصدومیت و بیماری موجب شده آنها در ترکیب تیم‌هایشان قرار نگیرند.

در یکی از مسابقات امروز لیگ روسیه که از ساعت 18 در ورزشگاه آخمات آره‌نا آغاز شده، ترک گروژنی بدون میلاد محمدی مقابل آرسنال تولا قرار گرفته و این در حالی است که این مدافع چپ ایرانی در دیدار اخیرشان برابر آمکار 90 دقیقه در ترکیب حضور داشت و اخطار هم نگرفت.

محمدی در 12 دیدار گذشته ترک گروژنی در لیگ یک روسیه به طور کامل در ترکیب حضور داشته و قبل از آن در هفته هشتم برابر آرسنال تولا نیمکت‌نشین بوده که حالا همانند دور رفت این اتفاق برای او رخ داده و مدافع چپ تیم ملی ایران ظاهرا این بار به علت مصدومیت در فهرست تیم‌اش دیده نمی‌شود.

در سومین و آخرین بازی روز اول از هفته بیست و دوم لیگ روسیه نیز زنیت سن‌پترزبورگ از ساعت 20:30 در استادیوم پتروفسکی از آنژی ماخاچ کالایی میزبانی می‌کند که سعید عزت‌اللهی را در لیست خود ندارد.

عزت‌اللهی پس از بازی برای ایران مقابل چین به روسیه برگشت اما به دلیل دیر اضافه شدن به اردوی آنژی در لیست دیدار با اورال حضور نداشت و مسابقه امروز را نیز به دلیل بیماری از دست داده تا برای دومین مسابقه پیاپی غائب باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bko55

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کتک کاری در تمرین امروز شاگردان کی روش! +تصاویر