تاریخ انتشار: 1402/04/12 21:27
کد خبر: 3330

تاخت و تاز سردار آزمون در استقلال ادامه دارد!

سردار آزمون امروز نیز به مانند روز گذشته در تمرینات استقلال حضور فعالی داشت.
تاخت و تاز سردار آزمون در استقلال ادامه دارد!

حضور در ایران و آغاز تمرینات برای فصل جدید سبب شده تا سردار آزمون چند روزی را در تمرین استقلال حضور پیدا کند. اتفاقی که روز گذشته رخ داد و در روزهای آینده و تا زمان بازگشت وی به آلمان ادامه خواهد داشت.

مهاجم بایرلورکوزن که هنوز وضعیتش برای فصل بعد نامشخص است، از آغاز تمرینات استقلال در کمپ مرحوم ناصر حجازی نهایت استفاده را برده و پس از اینکه روز گذشته باعث سورپرایز هواداران این تیم شد، امروز نیز با بازیکنان این تیم مشغول انجام تمرینات شد.

گفته می‌شود که آزمون حداقل یک هفته دیگر مهمان تمرین استقلال است و تا زمانی که در ایران حضور دارد، زیر نظر جواد نکونام برای آغاز فصل جدید تمرینات خود را برگزار می‌کند تا از لحاظ بدنی در وضعیت ایده‌آلی قرار بگیرد.

1893948

استقلال از چهار روز پیش و زیر نظر نکونام تمرینات خود را در دو نوبت برگزار می‌کند که آبی‌ها صبح‌ها مشغول انجام تمرینات بدنسازی می‌شوند و عصر نیز روی چمن و در کمپ حجازی تمرینات خود را برگزار می‌کنند که آزمون نیز در این جلسات، آبی‌ها را همراهی می‌کند.

این در شرایطی است که وضعیت سردار برای فصل بعد نامشخص است و بسیاری از رسانه‌ها اعلام کرده‌اند وی بایرلورکوزن را ترک خواهد کرد و راهی تیم دیگری می‌شود. با وجود اینکه چند باشگاه به دنبال جذب مهاجم لورکوزن هستند اما وضعیت او هنوز نامشخص است.

1893949

از زمان حضور آزمون در تمرینات استقلال، هواداران این تیم برای زمان بازگشت وی به فوتبال ایران برنامه‌ریزی کرده‌اند و علاقه‌مند هستند که با بازگشت وی به کشور در سال‌های آینده، سردار لباس آبی را بر تن کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bm883

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سوپرایز برای هواداران استقلال | سردار آزمون با لباس استقلال +عکس