تاریخ انتشار: 1395/05/30 09:38
اختصاصی/
کد خبر: 266730

مس کرمان سه بازی سه امتیاز/ تساوی های تکراری برای ابراهیم زاده در کرمان

تیم فوتبال مس کرمان در سومین بازی خود در رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول به سومین تساوی متوالی خود نیز دست یافت.
مس کرمان سه بازی سه امتیاز/ تساوی های تکراری برای ابراهیم زاده در کرمان

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم فوتبال مس کرمان پس از تساوی برابر تیم‌های سپاسی و ایرانجوان، در سومین بازی خود در کرمان میزبان تیم گل‌گهر سیرجان بود.

منصور ابراهیم‌زاده در این بازی تیم خود را با ترکیب آرمان شهداد نژاد، بهنام داداش وند، محمدرضا زینال خیری، مجید ایوبی، احمدرضا زنده روح، سجاد اژدر، محسن دلیر، میلاد محمدی، علیرضا قاسمی، وحید اسماعیل بیگی، علیرضا ابراهیمی به میدان فرستاد.

در مقابل وینگو بگوویچ نیز تیم گل‌گهر را برابر تیم سابق خود با ترکیب پرویز کریمی، عیسی پرتو، مهران گلزاری، هادی رکابی، میلاد صادقیان، علی مرزبان، پیمان نامور، رضا محمودآبادی، مهدی جعفر پور، مهرداد آوخ، اکبر صغیری روانه زمین کرد.

در این بازی که در ورزشگاه باهنر کرمان و برابر حدود هزار تماشاگر برگزار شد، در ابتدا این تیم سیرجانی بود که در دقیقه 12 بازی توسط اکبر صغیری به گل رسید.

پس از این گل حملات بازیکنان مس ادامه داشت تا اینکه در دقیقه‌ی 39 بازی و با اعلام یک ضربه‌ی پنالتی برای مس، این تیم فرصت رسیدن به گل تساوی را پیدا کرد و احمد زنده‌روح در نیمه‌ی اول کار را به تساوی کشاند.

با شروه نیمه‌ی دوم هرچند دو تیم حملاتی را برای رسیدن به گل برتری برروی دروازه‌ی یکدیگر داشتند اما در نهایت بازی با همان نتیجه‌ی یک بر یک به اتمام رسید تا دو تیم در این بازی به تقسیم امتیازات رضایت دهند.

در نیمه‌ی دوم این بازی علیرضا ابراهیمی از تیم مس کارت زرد گرفت و مهرداد آوخ نیز بازیکن اخطاری گل‌گهر بود ضمن اینکه در دقیقه‌ی 85 بازی علی مرزبان بازیکن تیم گل‌گهر با دریافت دومین کارت زرد خود از زمین مسابقه اخراج شد.

با این تساوی مس سه امتیازی شد و در رده‌ی دوازدهم جدول قرار گرفت و گل‌گهر با 7 امتیاز و به واسطه‌ی تفاضل گل بهتر صدرنشین باقی ماند.

بازی بعد تیم مس کرمان روز 5 شهریور ماه در قائمشهر برابر تیم نساجی خواهد بود. نساجی در بازی این هفته‌ی خود در بوشهر و برابر ایرانجوان به تساوی دو بر دو رسیده بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bony8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جدول گلزنان لیگ یک در پایان هفته ی سوم
اختصاصی/