تاریخ انتشار: 1395/05/24 15:54
کد خبر: 267754

چرخابی: گلهایی که تو می خوری را عابدزاده با 2 انگشت جمع می کرد

پیش کسوت فوتبال اصفهان در باره صحبت های تند لی اولیویرا علیه خودش پاسخ داد.
چرخابی: گلهایی که تو می خوری را عابدزاده با 2 انگشت جمع می کرد

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، پیشکسوت فوتبال اصفهان گفت: من زمانی به طور همزمان مربی سه دروازه بان بودم و 11 سال مربی عابدزاده بودم.

درباره صحبت های تند لی اولیویرا علیه او در پاسخ به انتقاداتش اظهار داشت: دوست عزیز به نظر من قبل از اینکه بخواهی جوابیه صادر کنی ای کاش از بازیکنان اصفهانی تیمت نظیر حسین پاپی یا رسول نویدکیا و... که افتخار مربی گری شان را داشتم درباره ام سوال می کردی. من این افتخار را دارم که به مدت 11 سال از سال 1358 تا پایان 1368 مربی احمدرضا عابدزاده بودم.

وی در ادامه افزود: دوست عزیز دو گلی که شما از پدیده و صنعت نفت خوردی احمدرضا با دو انگشت خودش از روی سر مهاجمین جمع می کرد ولی زمانی که از او انتقاد می شد سعی می کرد با تمرینات متداول نقاط ضعفش را برطرف کند و جواب بزرگتریش را هم نمی داد.

وی اذعان داشت: اما آقای اولیویرا فصل پیش که استقلال خوزستان با عبدالله ویسی قهرمان شد دروازه بان تیمش خسوس بود. بهترین دروازه بان فصل گذشته ایران نه شما. شما می توانید با انجام تمرینات بیشتر و کم کردن وزن تان به خوبی از دروازه سپاهان حفاظت کنید. به جای جواب دادن شدت تمرینات تان را بیشتر کنید تا کسی انتقاد نکند. در بازی با استقلال خوزستان شما عملکرد خوبی داشتید و من تقدیر کردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bopr9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



ما را مدعی قهرمانی لیگ بدانید