تاریخ انتشار: 1396/09/18 19:14
کد خبر: 170154

افتخاری:امسال نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که حق‌وحقوق‌مان پایمال شود

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: مربیان قبلی استقلال چون استعفا کرده‌اند، تا همان مرحله که بودند، مطالبات‌شان را دریافت کرده‌اند.
افتخاری:امسال نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که حق‌وحقوق‌مان پایمال شود

سید رضا افتخاری بعد از جلسه مدیران چهار باشگاه ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با رئیس فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرف حساب ما این است که سال گذشته از رفتن به کشور ثالث ضرر کردیم. تیم‌مان هم از لحاظ مالی و هم معنوی ضرر کرد. هواداران ما هم ناراضی هستند. هواداران دوست دارند که بازی‌ها در تهران برگزار شود و آنها بازی‌های تیم‌شان را از نزدیک ببینند. اینکه نتایج نسبتاً خوبی نگرفتیم، یکی از دلایل اساسی‌اش این بود که تیم ما بی‌جهت به کشور ثالث رفت و برگشت، اما تیم‌‌های عربستانی راحت به عمان رفتند و برگشتند. امسال نمی‌خواهیم اجازه بدهیم که حق‌وحقوق‌مان پایمال شود. الان هم در جلسه گفتم که فدراسیون همه تلاشش را بکند و برود از AFC بخواهد که قوانین را رعایت کند.

وی افزود: ما چیز زیادی نمی‌خواهیم و فقط می‌خواهیم قوانین و مقررات اجرا شود. قوانین و مقررات هم به شما گفته است که مسابقات لیگ قهرمانان باید به‌صورت رفت و برگشت برگزار شود. اگر AFC قوانیت را رعایت کند به نفع خودش است، اگر رعایت نکند، دیگر نمی‌تواند کار را جمع کند. اگر این اتفاق رخ ندهد، هر روز ممکن است اتفاق بیفتند و کشورها با یکدیگر اختلاف پیدا کنند. سیاست را نباید وارد ورزش کنیم. هر کدام از اینها جایگاه خودش را دارد. ما با آمریکا مشکل داریم، اما کشتی‌گیران آنها دیروز به ایران آمد و اتفاقی هم رخ نداد. هیچ‌کدام از آنها هم نگفتند که ایران امن نیست. این بحث‌هایی که اینها (عربستانی‌ها) می‌کنند، بهانه است. فدراسیون مصمم است که حق و حقوق ما را بگیرد، اما اگر به هر دلیلی AFC زیر بار نرفت، آن‌وقت می‌نشینیم و تصمیم می‌گیریم که چه‌کار کنیم.

وی در مورد طلب کادر فنی قبلی استقلال گفت: چون استعفا کرده‌اند، تا همان مرحله که بودند، مطالبات‌شان را گرفته‌اند. مابقی هم اگر طلبی داشته باشند، باشگاه یک فکری برای آن خواهد کرد.

ادامه دارد ...

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bwnq8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خبر خوشحال کننده برای استقلالی ها