تاریخ انتشار: 1401/01/25 17:57
سرمربی و مسئول باشگاه عقاب زاگرس در گفت وگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 23330

باشگاه عقاب زاگرس برند فوتبال و باشگاه‌های غرب کشور است/ استعدادهای فوق العاده‌ای در این باشگاه وجود دارد

مسئول باشگاه عقاب زاگرس کرمانشاه در گفت وگو با فرتاک ورزشی به اقدامات انجام گرفته و برنامه های آینده این باشگاه اشاره نمود.
باشگاه عقاب زاگرس برند فوتبال و باشگاه‌های غرب کشور است/ استعدادهای فوق العاده‌ای در این باشگاه وجود دارد

رسول یوسفوند سرمربی و مسئول باشگاه فرهنگی، ورزشی عقاب زاگرس در گفتگوی اختصاصی با فرتاک ورزشی اظهار کرد: از سال ۱۳۶۰ عضو تیم‌های پایه استان و شهرستان کرمانشاه بودم و در لیگ‌های جوانان، امید و بزرگسالان کشور هم حضور داشته‌ام.

 وی افزود: در سال ۱۳۷۹ به علت مصدومیت در بازی با تیم پیکان خانه‌نشین شدم و از آنجا که علاقمند به مربیگری بودم به پیشنهاد دوستان در سال ۱۳۸۰ در کلاس‌های مربیگری شرکت کردم و از سال ۱۳۸۵ نیز بصورت رسمی باشگاه عقاب زاگرس که به نام شهدای خلبان هوانیروز می باشد را  تاسیس نمودم.

 سرمربی باشگاه عقاب زاگرس تصریح کرد: در سال ۱۴۰۰ در همه رده‌های سنی دو یا سه تیم در باشگاه حضور داشتند و همه رده‌ها موفق به کسب مقام قهرمانی در سطح شهرستان و استان کرمانشاه شدند.

 عقاب زاگرس

یوسفوند در ادامه گفت: همه بازیکنان باشگاه عقاب زاگرس در لیگ‌های داخلی شهرستان و استان در حال فعالیت هستند یک  تیم در لیگ برتر نونهالان و یک تیم در لیگ برتر نوجوانان ایران و یک تیم هم در لیگ جوانان تهران حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: باشگاه عقاب زاگرس به عنوان بزرگترین برند فوتبال و ورزش غرب کشور محسوب می‌شود و در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ و استانهای همجوار شناخته شده است که در سال‌جاری حدود ۱۵۰۰ نفر بیمه شده ورزشی بصورت مقطعی در باشگاه عقاب زاگرس عضویت داشته‌اند.

 سرمربی باشگاه عقاب زاگرس در ادامه تامین هزینه‌های باشگاه را از دریافت شهریه و درآمد مدرسه فوتبال عنوان کرد و گفت: پشتوانه و حمایتی از سوی دستگاه‌های دولتی نداریم هرچند هیات فوتبال استان و شهرستان همواره در کنار ما بوده‌اند اما توانایی پرداخت کمک مالی به باشگاه را ندارند و فقط برای استفاده از زمین چمن تخفیفاتی برای ما لحاظ می‌شود که بابت هر تایم ۹۰ دقیقه‌ای در زمین‌های چمن دولتی ۳۵۰ هزار تومان و در سایر زمینهای چمن ۵۰۰ هزار تومان هزینه می‌کنیم.

 عقاب زاگرس

وی خاطر نشان کرد: قطعا حمایت مردم و مسئولین همچنین تامین منابع مالی در جهت رشد استعدادها باعث پیشرفت فوتبال در رده‌های سنی مختلف می‌شود و با وجود استعدادهای فوق العاده در باشگاه عقاب زاگرس قطعا نتایج خوبی در لیگهای برتر کسب خواهد کرد.

 سرمربی باشگاه عقاب زاگرس حریفان ین باشگاه را تیم‌های سپاهان و ذوب آهن اصفهان در رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان عنوان کرد و افزود: با وجود اختلافات مالی هیچگاه نتایج را به این دو تیم واگذار نکرده‌ایم و سال گذشته نیز در برابر ذوب آهن پیروز شدیم و با فولاد و سپاهان به تساوی رسیدیم و در لیگ برتر نیز در رده نونهالان مقام سوم و در رده نوجوانان موفق به کسب مقام چهارم شدیم و امسال نیز ۱۸ نفر از رده‌های پایه باشگاه به اردوهای تیم ملی پایه دعوت شدند.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به کارهای فرهنگی باشگاه نیز اشاره کرد و گفت: در بدو تاسیس باشگاه کلمه فرهنگی را قبل از ورزشی قرار دادیم و اساس کار ما حفظ ادب و اخلاق گردید،‌ که در اولین گام از نظر سطح تحصیلی اعضای باشگاه را رصد کردیم و سطح علمی آنها را با برگزاری کلاسهای آموزشی و با بکارگیری مدرسینی از بین والدین بالا بردیم، همچنین هر سال با حضور مربیان، کادر فنی و مدیریت، کار خود را به نام یک شهید آغاز کردیم و سال ۱۴۰۰ نیز به نام شهید ابراهیم هادی نامگذاری شد که در ادامه تصمیم گرفتیم در هر رده‌ای که موفق به کسب مقام شدیم کاپ قهرمانی را به یکی از جانبازان و شهدای زنده دفاع مقدس تقدیم نماییم.

 عقاب زاگرس

.یوسفوند یادآور شد: در فوتبال غیرت و ایثار زبانزد است و تصور من از یک جانباز ایثار و از خو‌دگذشتگی است، هفته گذشته در رده سنی دوازده سال کاپ قهرمانی را به جانباز ۷۰ درصد علی محمدی تقدیم کردیم که فضای خوبی برای این  جانباز ایجاد کرد که امیدواریم این فرهنگ ماندگار شود.

 مسئول باشگاه عقاب زاگرس در ادامه گفت: آرزویم اینست سال ۱۴۰۱ در راستای اهدای کاپ‌های قهرمانی به جانبازان عزیز روزی برسد که بتوانم در محضر رهبر معظم انقلاب حاضر شوم و تمامی کاپ‌های قهرمانی که طی سال کسب می‌کنیم را به عنوان یکی از وارسته‌ترین و مظلومترین جانبازان به ایشان تقدیم نمایم.

 عقاب زاگرس

یوسفوند در مورد برنامه ریزی‌های فنی این باشگاه در آینده نیز گفت: در مسابقات ۲۸ تیم در رده‌های مختلف سنی حاضرخواهند شد که امسال تنها به حضور اکتفا نخواهیم کرد بلکه کسب عنوان می‌خواهیم.

 این مسئول در ادامه از اشتعالزایی ۳۰ نفر بصورت مستقیم و ۱۰۰ نفر به صورت غیر‌مستقیم در این باشگاه خبر داد و افزود: مربیان جوان این باشگاه به طور میانگین طی ۶ ماه ۷۲ میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند.

یوسفوند اضافه کرد: بر اساس استاندار جهانی هر ۱۵ نفر و در ایران هر ۲۴ نفر باید زیر نظر یک مربی تمرین نمایند، اما به دلیل شرایط کرونا و تسریع آموزش در باشگاه زاگرس هر ۱۲ نفر زیر نظر یک مربی فعالیت می‌کنند که در هفته سه روز در سه تایم ۹۰ دقیقه‌ای در زمین‌های چمن به تمرین می‌پردازند.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: از بین ۲۸ مربی حاضر در باشگاه دو مربی بالاترین مدرک مربیگری را دارند و بنده نیز مدرک مربیگری  "گراس‌روتز" (GRASSROOTS) به معنای فارسی ریشه‌های سبز علوم پایه از کمیته ملی المپیک از کشور آلمان را دارا می‌باشم که با این مدرک مجاز به تردد در کشور آلمان و استفاده از تمام امکانات آن کشور هستم و امسال نیز موفق  به کسب عنوان مربی برتر پایه رده‌های کشور شدم.

خبرنگار:طیبه دولت آبادی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4by6we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اهداء جام قهرمانی فوتبال باشگاه عقاب زاگرس به جانباز کرمانشاهی

 فوتبال کرمانشاه چاره ای به غیر از توجه به امور پایه ندارد
سید رامین موذنی مدیرعامل عقاب زاگرس در گفت وگو با فرتاک ورزشی:

 با تمام توان در جهت رشد و توسعه فوتبال پایه تلاش خواهم کرد
سید رامین موذنی مدیرعامل عقاب زاگرس در گفت وگو با فرتاک ورزشی: