تاریخ انتشار: 1395/09/22 22:20
عزیزی در گفت و گو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 243406

دادستانی وضعیت راه آهن رامشخص کند؛ آیا این تیم را عهده‌‌دار می‌شود یا نه

راه‌آهن تیم هفتم جدول باز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و ترکیب اصلی این تیم مقابل بوشهر به میدان نخواهد رفت.
دادستانی وضعیت راه آهن رامشخص کند؛ آیا این تیم را عهده‌‌دار می‌شود یا نه

وحید عزیزی درباره مشکلات راه‌آهن به خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: چرا مشکلات را باید از ابتدای فصل تا به اینجا بر دوش سرمربی تیم بیاندازند اگرچه ایشان با وجود دست به گریبان شدن با مشکلات مالی و رفع و رجوع آنها اما حواس‌شان به کار فنی است و تا به اینجا عملکرد خوبی داشته‌اند.

او این رفتارها را در شأن راه‌آهن نمی‌داند: با تیمی با قدرت راه‌آهن این رفتارها درست و در شأن نیست. 16 هفته سپری شده اما هنوز یک ریال دریافتی نداشته‌ایم علاوه بر آنکه مشکلی بر مشکلات هم افزوده می‌شود مثل همین سفر با اتوبوس به بوشهر؛ دو هفته پیش هم قرار بود به کرمان با اتوبوس سفر کنیم که هیچ کس پذیرای این موضوع نبود و مدیرعامل مجبور به کمک از سوی فردی خیر شد و حالا هم بعد از 2 هفته باز به همان نقطه رسیده‌ایم. دادستانی حداقل وضعیت این تیم را مشخص کند و بگوید که آیا این تیم را عهده‌‌دار می‌شود یا نه.

عزیزی با قطعیت اعلام کرد که به این سفر نخواهند رفت: به هیچ عنوان مقابل بوشهر حاضر نخواهیم شد. اگر قرار باشد 17 ساعت در راه باشیم و در نهایت یک مصدومیت برایمان باقی بماند چرا باید به این سفر برویم. بالاخره این باز هم به مانند سایر دیدارها با امیدهایمان برگزار خواهد شد اما بعد از این را می‌خواهند چه کنند. از آقای پاشازاده تا بازیکنان نیمکت‌نشین همه بالاخره پیشنهاداتی در نیم فصل به دستشان خواهد رسید و اگر اوضاع اینطور باشد احتمالا از این تیم جدا خواهند شد اما نباید راه‌آهن را به حال خود رها کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzvjd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برخی از بازیکنان راه آهن به نان شب خود محتاج هستند!
بیاتی‌نیا:

 استرس استقلالی‌ها را اذیت می‌کند
پاشازاده: شرایط راه‌آهن خوب نیست