تاریخ انتشار: 1395/09/14 19:26
کد خبر: 245130

مهندس وفا: عرق به تیم و تعصب به پیراهن هف سمنان را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده کردم

مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هف سمنان بیانیه صادر کرد.
مهندس وفا: عرق به تیم و تعصب به پیراهن هف سمنان را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده کردم

به گزارش فرتاک ورزشی، مهندس عبدالحسین وفا مدیر عامل باشگاه فرهنگی ورزشی هف سمنان در خصوص پیروزی شیرین این تیم مقابل شهرداری تبریز، از تلاش بازیکنان تشکر کرد و ضمن عرض خسته نباشید به کادرفنی، بیانیه زیر را صادر کرد:

خدارا شاکرم که موفق شدیم در یک بازی یک طرفه با دو گل تیم خوب و توانمند شهرادی تبریز را شکست دهیم،البته علی رغم دو گلی که به ثمر رساندیم اگر روز خوبمان میبود و کمی هم شانس یاریمان میکرد نتیجه عجیب رقم میخورد.

قبل از هرچیز باید عنوان کنم بعنوان مدیر عامل باشگاه بزرگ هف سمنان به داشتن چنین بازیکن هایی افتخار میکنم و از تک تک آنهایی که در زمین جنگیدند و تلاش کردند،بازیکنانی که روی نیمکت نشسته اند و یا در لیست 18 نفره نبوده اند تشکر میکنم چرا که بعد از گذشت 12 هفته به جرات میتوانم بگویم در هفته 13 تیم یک دل و جنگنده ای را شاهد هستیم.

روز گذشته عرق به تیم و تعصب به پیراهن هف سمنان را در چهره تک تک بازیکنان مشاهده کردم،مجموعه هف سمنان به خود میبالد که چنین جوانان نازنینی را در خود جای داده است.

بعد از آنکه سه تساوی و دو باخت متوالی که کسب کردیم با جلسات شبانه روزی که با اعضای محترم هیئت مدیره و مالک محترم باشگاه داشتیم به این نتیجه رسیدیم که با پیشنهاد دوست عزیزمان جناب آقای اسماعیل حلالی موافقت نماییم وبه همین علت ایشان در کنار ما حضور نداشته باشد،ودر این راستا تصمیم گرفتیم مسئولیت نیمکت و هدایت تیم را به آقای محمد سرلک بسپاریم.ه

لازم دیدم که عنوان کنم مسئولیت تمام و کمال این بازی به عهده آقای سرلک بوده و طی چند روز گذشته مدیریت باشگاه تلاش های بی وقفه ایشان و همکاران محترمشان را بخوبی حس کرد و که نتیجه این زحمات کسب پیروزی مقتدرانه در مقابل صدر نشین مسابقات بود.

ضمنا آقای ثابتی و مرتضی دهرویه در نقش کمک و مشاور ایشان را یاری مینمودند.چند هفته ای بود که نتایج قابل قبولی نمیگرفتیم اما خوشبختانه با این پیروزی شیرین هم به جمع مدعیان بازگشتیم هم از بحران نتیجه نگرفتن خلاص شدیم.

امیدوارم در بازیهای آینده همچون روز گذشته با همت وتلاش بازیکنان وحمایت هوادارن فوتبالدوست و پرشور سمنان اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و با کمک یکدیگدر بتوانیم جشن صعود به لیگ دسته اول را بگیریم از تمامی فوتبال دوستان سمنان میخواهم تنهایمان نگذارند چرا که فوتبال تمام جذابیت هایش به حضور هواداران و خوشحالی آنها است.

مردم سمنان باید بدانند که مجموعه عظیم هف تلاش و برنامه اش رساندن تنها نماینده این استان به قله موفقیت است در همین راستا بیشترین تمرکز و برنامه هف رسیدگی به جوانان و استعدادهایی بومی این استان است به همین خاطر تک تک شما عزیزان باید مارا یاری کنید و بدانید گام به گام برای موفقیت قدم میگذاریم و تک تک مردم سمنان باید خود را عضوی از این مجموعه بدانند.

در پایان تقاضای من این است نگذاریم حاشیه سازان که کم هم نیستندچه در خود سمنان و یا در جایی دیگر به هدفشان برسند و من به عنوان مدیر عامل باشگاه برای بار اخر به این دوستان توصیه میکنم هر شخصی که بخواهد روی ریل موفقیت ما سنگ اندازی کند با قاطع ترین شکل ممکن سد راهش خواهیم شد.

دل و قلبهایمان را یکی کنیم تا تنها نماینده استان به هدفش که قهرمانی در لیگ دسته دوم است برسد.

با تشکر،چهارده آذر 95 عبدالحسین وفا

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bzzj8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهندس وفا: برای پیروزی به کیش آمده ایم

تصاویر/ دیدار هف سمنان-شهرداری تبریز
از نگاه دوربین احمد امیراحمدی