تاریخ انتشار: 1402/04/12 21:00
کد خبر: 3331

تیم رونالدو به دنبال سرقت هدف منچستریونایتد

یک رسانه ایتالیایی می‌گوید باشگاه عربستانی النصر به دنبال جذب آندره اونانا از اینتر است. منچستریونایتد هم مدتی است برای به خدمت گرفتن این دروازه‌بان تلاش می‌‌کند.
تیم رونالدو به دنبال سرقت هدف منچستریونایتد

در حالی که منچستریونایتد مدتی است آندره اونانا، دروازه‌بان اینتر را به عنوان اولویت خود در نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است کالچیو مرکاتو مدعی شد باشگاه عربستانی النصر هم این دروازه‌بان را می‌خواهد و مذاکرات با اینتر را آغاز کرده است.

1891508

با پایان قرارداد داوید دخیا با منچستریونایتد تکلیف او در این باشگاه روشن نیست و به نظر می‌رسد اریک تن‌هاخ، سرمربی شیاطین سرخ، به باشگاه فشار آورده و خواهان جذب دروازه‌بانی جدید برای فصل آینده شده است. گزینه مد نظر این مربی هلندی کسی نیست جز آندره اونانا که فصل گذشته با اینتر نایب‌قهرمان چمپیونزلیگ شده است.

به گزارش کالچیو مرکاتو باشگاه النصر با ارسال نامه‌ای به اینتر به صورت رسمی خواهان دریافت جزئیاتی درباره وضعیت اونانا شده است تا پیشنهادی رسمی برای خرید او آماده کند. این گزارش مدعی است این نامه برای مدیر برنامه‌های اونانا هم ارسال شده است.

1893471

گفته می‌شود قیمت مد نظر اینتر برای واگذاری اونانا چیزی در حدود 65 میلیون یورو است. تعلل یونایتد برای به خدمت گرفتن او حالا فرصت خوبی در اختیار النصر گذاشته است. باشگاه عربستانی امروز خرید یک ستاره دیگر از اروپا را رسمی کرد و مارسلو بروزوویچ را به خدمت گرفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6aq3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگ بزرگ پیش پای علاقمندان به سائول