تاریخ انتشار: 1395/11/03 01:12
کد خبر: 234379

منصوریان دست بردار نیست، باز هم تغییر در ترکیب استقلال

منصوریان دست بردار نیست، باز هم تغییر در ترکیب استقلال

منصوریان از هفته اول تا به امروز، هر بازی با ترکیب متفاوتی استقلال را وارد زمین کرده است. چه بازی‌هایی که استقلال برده یا باخته، چه بازی‌هایی که تیم منصوریان خوب بازی کرده یا بد، بازی بعدی آبی‌پوشان تغییرات کم و زیادی در بین  11 بازیکن اصلی به خود دیده است. قطعا بازی با آبادان هم از این قاعده مستثنی نیست. به خصوص که محرومیت پادوانی و مصدومیت یعقوب کریمی منصوریان را ناچار کرده تغییرات گسترده‌ای در خط دفاعش به وجود بیاورد.

فردا رابسون جانواریو بعد از چند هفته به ترکیب اصلی برمی‌گردد تا زوج مجید حسینی در دفاع میانی استقلال باشد. آخرین بار این مدافع جوان برزیلی در بازی با نفت تهران در جام حذفی به میدان رفته بود. غیر از او، میلاد زکی‌پور هم به جای یعقوب کریمی در سمت چپ بازی خواهد کرد؛ و وریا غفوری هم احتمالا بعد از نمایش ناامید کننده در نقش هافبک دفاعی به سمت راست خط دفاع برمی‌گردد.

جدا از هر نتیجه‌ای که در بازی فردا به دست می‌آید، این تغییرات گسترده و پرتعداد در تیم منصوریان، یکی از اصلی‌ترین عوامل سردرگمی او و بازیکنانش است که استقلال را در شرایط نامناسب قرار داده. استقلالی که بعد از 17 هفته هنوز بازیکنانش آنطور که باید در زمین  یکدیگر را نمی‌شناسند و در هماهنگی با هم ضعف‌های جدی دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d8gkq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


جابجایی مهره ها در استقلال و نفت تهران/ 3 زردپوش در برابر 5 آبی پوش

پادوانی، یعقوب کریمی، خسرو حیدری یا منصوریان