تاریخ انتشار: 1395/06/25 12:59
کد خبر: 261331

صنعت نفت- استقلال خوزستان/ جدال تمام برزیلی

دیداری تمام برزیلی در آبادان که می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد. در یک سوی میدان نفت آبادان و در سویی دیگر استقلال خوزستان قرار دارد.
صنعت نفت- استقلال خوزستان/ جدال تمام برزیلی

به گزارش سرویس لیگ برتر فرتاک ورزشی، تیم های صنعت نفت آبادان و استقلال خوزستان از چارچوب هفته ششم لیگ برتر کشور از ساعت 18:45 پنجشنبه در آبادان به مصاف هم می روند.

 

صنعت نفت آبادان

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در حال حاضر با کسب 8 امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده بندی قرار دارد. نفت آبادان در هفته قبل نخستین شکست خود را در این فصل مقابل تیم نفت تهران متحمل شد.

شاگردان نادر دست نشان بازی خوبی مقابل نفت به نمایش گذاشتند اما نتوانستند با امتیاز به آبادان برگردند. نفتی های آبادان برای پیش بردن روند خوب خود سخت به دنبال این 3 امتیاز خانگی هستند و اگر بتوانند این 3 امتیاز را کسب کنند می توانند همچنان در بالای جدول قرار بگیرند.

در این بازی تیم نادر دست نشان محروم یا مصدومی ندارد و با نفرات کامل از استقلال خوزستان پذیرایی خواهد کرد.

 

استقلال خوزستان:

استقلال خوزستان در حال حاضر با 6 امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد و برای مقابله با شاگردان نادردست نشان وضعیت بسیار سختی پیش روی دارد.

مدافع عنوان قهرمانی در سه بازی قبلی خود رنگ برد را ندیده است و همین می تواند کار را برای آنها سخت نماید ضمن این که سرمربی این تیم قبل از شروع این بازی خبر بسیار بدی شنید و آن هم پاره شدن رباط صلیبی فرشاد جانفزا بود.این بازیکن هجومی استقلال خوزستان ماه ها از بازی دور خواهد بود.

 این خبر در حالی نگرانی پورموسوی  را بیشتر کرده است که رحیم زهیوی مهاجم گل زن این تیم نیز مصدوم است و حضورش مقابل صنعت نفت در هالهای از ابهام قرار دارد. اما با این حال آبیهای خوزستان به دنبال کسب سه امتیاز در آبادان هستند تا  بتوانند خودشان را به بالای جدول نزدیک کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dak8q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو در چهارمین دربی/ روز واقعه برای منصوریان