تاریخ انتشار: 1396/05/07 00:20
کد خبر: 192707

ستاره میلیاردی استقلال میانه زمین را به باتیستا باخت

مگنو باتیستا به تنهایی میانه زمین را به سود صنعت نفت آبادان رقم زد.
ستاره میلیاردی استقلال میانه زمین را به باتیستا باخت

 درحالی که تیم صنعت نفت آبادان در دو سال گذشته با یک هافبک دفاعی خارجی به میدان رفته است و فصل گذشته آنها یک هافبک دفاعی کره‌ای جذب کرده بودند، اما در این فصل فراز کمالوند یار دیرینه‌اش را به آبادان آورد تا همچنان میانه زمین تیمش را بیمه کند.

مگنو باتیستا که در گسترش فولاد فوق العاده بود و جزو بهترین‌های پست خود در لیگ برتر فصل گذشته بود، در بازی امروز میانه زمین را از آن خود کرده بود و به تنهایی به جنگ سه هافبک تکنیکی آبی‌پوشان رفت.

باتیستا در همان نیمه اول حسن بیت سعید را از کار انداخت و آنقدر بیت سعید بد کار کرد که اولین تعویض منصوریان در نیمه دوم بود. هافبک دفاعی برزیلی صنعت نفت در مرحله دوم خسرو حیدری را منهدم کرد و حیدری در این بازی حتی سانتر خوب نیز نداشت.

اوج هنرنمایی باتیستا را می‌توان در دوئل با شجاعیان خلاصه کرد. وی آنقدر قدرتمندانه در میانه زمین گام برمی‌داشت که هافبک میلیاردی و تکنیکی استقلال را از جریان بازی خارج کرد و شجاعیان به محض اینکه توپ به وی می‌رسید یا پاس به عقب می‌داد و یا پاس کم خطر به سایر بازیکنان می‌داد و نشانی از شجاعیان گسترش فولاد در زمین نبود و اینگونه شد تا مگنو باتیستا، مرد اول میانه زمین بازی استقلال و صنعت نفت لقب بگیرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlgld

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منصوریان و حرکات موزونش؛ علیمنصور هر کاری کرد، شاگردانش در خواب ماندند!