تاریخ انتشار: 1396/06/19 13:32
کد خبر: 183955

هافبک تراکتورسازی دوری 3 ماهه‌اش از فوتبال را تکذیب کرد

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی خبرهای منتشر شده مبنی بر دوری طولانی مدتش از میادین را تکذیب کرد.
هافبک تراکتورسازی دوری 3 ماهه‌اش از فوتبال را تکذیب کرد

سینا عشوری که با پایان دوران مصدومیت خود و البته صدور مجور حضورش در تیم تراکتورسازی در نخستین بازی این تیم در لیگ هفدهم به میدان رفت، بازگشت خوشایندی به میادین نداشت چراکه پس از حضور 60 دقیقه‌ای در ترکیب تیمش بار دیگر دچار آسیب‌دیدگی شد و همچنان نیز دوران نقاهت خود را سپری می‌کند.

 

در ابتدا اعلام شد مصدومیت سینا عشوری کوتاه مدت است و حتی احتمال حضور او در دیدارهای هفته دوم و سوم نیز داده می‌شد اما بعداً مشخص شد این بازیکن نمی‌تواند به مدت چند هفته تراکتورسازی را همراهی کند.

با این حال هفته گذشته یکی از سایت‌ها از دوری عشوری تا نیم‌فصل خبر داد و این درحالی است که امروز نیز یکی از خبرگزاری‌های مطرح کشورمان با انتشار مطلبی مدعی شده است هافبک مصدوم تراکتورسازی هفته گذشته به صورت مخفیانه پای خود را در تهران جراحی کرده و به مدت 3 ماه از میادین به دور خواهد بود.

این خبرگزاری حتی عنوان کرده است که عمل جراحی عشوری با پنهانکاری کادر پزشکی و رسانه‌ای باشگاه تراکتورسازی بی سر و صدا انجام گرفته است.

در این راستا، سینا عشوری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی آناج با تکذیب خبر فوق اظهار داشت: اصلاً چنین چیزی صحت ندارد، چراکه بنده از یک هفته دیگر تمریناتم را آغاز می‌کنم و نهایتاً 2 هفته از میادین به دور خواهم بود.

وی با انتقاد از انتشار اخبار دروغین در صفحات برخی خبرگزاری‌ها، افزود: واقعاً برای چنین سایت‌هایی متاسفم، آنها برای پربیینده‌ بودن اخبار و تیترشان دست به انتشار شایعات می‌زنند که کار اشتباهی است.

هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی در ادامه به وضعیت خوب تیمش اشاره کرده و متذکر شد: فکر می‌کنم چون الان تراکتورسازی نتیجه می‌گیرد، برخی از این اتفاق ناراحت هستند و با این کارها می‌خواهند تیم ما را به حاشیه ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dlwzq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بدشانسی یحیی و تراکتور تمامی ندارد؛ دوری یکماه هافبک مصدوم سرخپوشان