تاریخ انتشار: 1396/01/09 14:46
پیش بازی خیبر خرم آباد و گل گهر سیرجان؛
کد خبر: 220531

جدال 6 امتیازی دارا و ندار در سیرجان

ازهفته‌ی بیست و نهم لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه خیبر خرم‌آباد در شهر سیرجان به مصاف گل گهر می‌روند.
جدال 6 امتیازی دارا و ندار در سیرجان

به گزارش فرتاک ورزشی، شرایط دو تیم جدول کاملاً متفاوت است، خیبری‌ها برای فرار از سقوط و گل گهری‌ها برای صعود هفته‌های دلهره‌آوری را در پیش رو دارند؛ گل‌گهر تا اینجای لیگ نمایش خیره‌کننده‌ای داشته است، تیم پر مهره‌ای که با تفکرات مربی کرواتش وینگو بگوویچ روند رو به رشدی داشت و امروز یکی از شانس‌های صعود به لیگ برتر محسوب می‌شود، مهرداد آوخ و اکبر صغیری زوج خط حمله‌ی گل گهر را تشکیل می‌دهند؛ این دو مهاجم گلزن سهم بسزایی در موفقیت‌های گل گهر دارند.

 مدافعین خیبر در غیاب امیر منصوریان 3 اخطاره و وحید همراز مصدوم روز سختی را در مقابل بازیکنان تکنیکی و باانگیزه‌ی گل‌گهر دارند، شاگردان داوود حق‌دوست سرمربی خیبر با بضاعت فعلی‌شان، باید در ابتدا با دفاع متمرکز و کم کردن سرعت بازی، از زیر فشار حملات گل گهری‌ها خارج شده، سپس با دوندگی بی‌امان به فکر تقابل با بازیکنان تکنیکی حریف باشند.

قصه‌ی پر غصه‌ی بی‌پولی خیبری‌ها تمامی ندارد و در حالی هفته‌ی بیست و نهم را پشت سر می‌گذاریم که بازیکنان این تیم 10 ماه حقوق معوقه از باشگاه طلب دارند، با شرایطی که وجود دارد باز هم درود بر شرف بازیکنان خیبر که در زمین مسابقه با تمام وجود بازی می‌کنند، خیبری‌ها اگر می‌خواهند خیال خود را بابت فرار از سقوط راحت کنند در بازی‌های آینده می‌بایست کمترین اشتباه را داشته و از کوچک‌ترین فرصت‌ها نیز استفاده کنند.

از نکات جالب این مسابقه می‌توان به حضور حمید گلزاری هافبک خوش‌فکر فصل قبل خیبر در ترکیب گل‌گهر همچنین نشستن ابراهیم میرزاپور دروازه‌بان لرستانی و اسبق تیم ملی بر روی نیمکت تیم سیرجانی به‌عنوان مربی دروازه‌بان‌ها اشاره کرد.

در جدول رده‌بندی و تا پایان هفته بیست و هشتم، خیبر با 30 امتیاز در رده‌ی چهاردهم و گل‌گهر هم با 50 امتیاز تیم دوم جدول است.

بازی رفت دو تیم در خرم‌آباد با نتیجه مساوی یک‌ بر یک به پایان رسید. خیبر تا کنون مقابل گل‌گهر به پیروزی نرسیده و باید دید در این روز قادر به طلسم‌شکنی هست؟

قضاوت این بازی را "محمدرضا فغانی" بر عهده دارد.‌ فغانی با 35 سال سن، فعالیت حرفه‌ای خود در زمینه داوری را از سال 1375 و با اخذ درجه 3 داوری آغاز کرد و در سال 1384 موفق به اخذ درجه ملی شد. وی از سال 1386 به عنوان داور چهارم در لیگ برتر فعالیت می‌کند و دانشجوی مدیریت در مقطع کارشناسی بوده و کارمند شهرداری در یکی از مناطق تهران است.

فرهاد مروجی و جواد قنبریان کمک‌داوران این دیدار هستند و احمد موسوی داور چهارم است. ناظر این بازی نیز" رضا دهقان" است.

خبرنگار: "رضا طولانی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmg5q

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلاصه بازی خیبر خرم آباد 1-1 گل گهر سیرجان + فیلم

حقدوست: دوست ندارم از مشکلات تیم که هنوز حل نشده صبحت کنم
اختصاصی| سرمربی خیبر خرم آباد مطرح کرد؛

مهدی عبدی بهترین هافبک دفاعی لیگ یک شد
اختصاصی| در نظرسنجی فرتاک ورزشی صورت گرفت؛