تاریخ انتشار: 1396/03/02 08:35
کد خبر: 209107

بازیکن موردنظر پرسپولیس: حس می‌کنم اولین بازی ملی‌ام را انجام می‌دهم

مدافع چپ و ملی‌پوش تیم تراکتورسازی تبریز این روزها در اردوی تیم ملی است.
بازیکن موردنظر پرسپولیس: حس می‌کنم اولین بازی ملی‌ام را انجام می‌دهم

به نقل از همشهری ورزشی،  سعید آقایی، مدافع چپ و ملی‌پوش تیم تراکتورسازی تبریز این روزها در اردوی تیم ملی است اما خبرهای نقل و انتقالالی به ویژه حضورش در تیم پرسپولیس بسیار جدی است. برای اینکه از این اتفاقات آگاهی دقیق پیدا کنیم با خود این بازیکن گپی به زبان آذری زدیم که ترجمه فارسی آن را می‌خوانید.


هواداران می‌خواهند بدانند شرایط سعید آقایی در فصل نقل و انتقالات چگونه پیش خواهد رفت و سرانجام کدام تیم را برای ادامه بازیگری خود انتخاب خواهد کرد؟
انتخاب تیم جدید را گذاشتم بعداز اردوی تیم ملی تصمیم بگیرم. کل تمرکزم روی تیم ملی است که ان‌شاءالله جایگاهی را در تیم ملی برای خودم باز کنم. بعداز آنکه اردوی تیم ملی تمام شد تصمیم خواهم گرفت.


از شرایط اردوی تیم ملی برایمان بگو. به هر حال عازم اتریش هستید و بازی دوستانه‌ای با مونته نگرو خواهیم داشت.
در وهله اول امیدوارم در لیست نهایی هم اسمم باشد. البته در لیست نهایی تیم ملی باشم یا نباشم فرقی نمی‌کند و مهم تیم ملی است که در هر برهه‌ای موفق باشد. خودم هم خیلی این احساس را دارم که اولین بازی رسمی‌ام را برای تیم ملی انجام ‌دهم. برای این امر مهم خیلی بی‌تابی می‌کنم، چه یک دقیقه چه 90 دقیقه فرقی نمی‌کند هر طور باشد در میدان باشم برای پیراهن تیم ملی از جانم هم می‌گذرم.


خودت چقدر امیدواری در لیست نهایی تیم ملی باشی؟
حالا فرقی نمی‌کند در لیست نهایی باشم یا نباشم! مهم این است که تیم ملی کشورمان برود و موفق باشد، فرقی نمی‌کند چه کسی بازی کند.

 

بازی با ازبکستان حکم صعود به جام‌جهانی2018 روسیه را خواهد داشت. در مورد این بازی بیشتر توضیح می‌دهی؟
توکل به خدا بازی را خواهیم برد. در بازی‌های تیم ملی فقط به برد فکر می‌کنیم صحبت دیگری نباید باشد چراکه در بازی رفت هم در تاشکند این تیم را شکست دادیم، خودم من هم عضو تیم ملی بودم درست که بازی نکردم. با این حال تیم ملی این قابلیت را دارد با سه گل تیم ملی ازبکستان را شکست دهیم.


یعنی جشن صعود به جام‌جهانی را 22 خرداد در تهران برگزار خواهیم کرد؟
بله، حسی به من می‌گوید که از همین الان باید جشن صعود بگیریم.


برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی تیم ملی بازیکنانی مانند احسان حاج‌صفی و میلاد محمدی را به عنوان رقیب داری، می‌توانی با آنها رقابت کنی؟

همه با هم دوست هستیم و برای پرچم سه رنگ کشورمان زحمت می‌کشیم، پس فرقی نمی‌کند کدام یک بازی کند و کدام یک بازی نکند. بازهم تکرار می‌کنم اول دوستی و رفاقت در تیم ملی با هم داریم بعداز آن رقابت سالم خواهیم داشت برای اینکه بتوانیم به تیم ملی‌مان خدمت کنیم. میلاد محمدی بازیکن قوی است و احسان حاج‌صفی هم خودش برای کل بازیکنان چپ پای ایران یک الگو است.


خیلی از بازیکنان می‌گویند اگر این فرصت ایجاد شود که در جام‌جهانی بازی کنند بعداز آن می‌توانند به تیم‌های خوب اروپایی برسند. نظر تو چیست؟
مسلما هر کسی در جام‌جهانی بازی کند خیلی برایش خوب خواهد بود، دیده خواهد شد و من هم تلاشم را می‌کنم که هم به جام‌جهانی بروم و هم به کشورهای اروپایی ترانسفر شوم. امیدوارم با تلاش به این اهداف خودم برسم.


تو با خیلی از مربیان کار کرده‌ای. نظرت در مورد کار کردن با کی‌روش چیست؟
واقعا خیلی خوب است. من در طول یک سالی که با کی‌روش آشنا شدم و در تمریناتش هم بودم روی من خیلی تاثیر گذاشته است، هم از لحاظ فکری و هم از لحاظ فوتبالی خیلی چیزها از او یاد گرفتم و اگر مصدوم نشده بودم روندم شاید 10برابر بهتر می‌شد چراکه واقعا داشتم خوب پیشرفت می‌کردم. حالا مصدومیت هم بد موقع بود اما امیدوارم در برهه کنونی بتوانم از تجربیات کی‌روش استفاده کنم و به همان شرایط قبلی‌ام برگردم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmjeq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتخاب دفاع چپ، دغدغه شیرین کی روش! بازیکن پرسپولیس یا لژیونر شاغل در روسیه؟!