تاریخ انتشار: 1396/01/31 11:31
کد خبر: 215831

ستاره مورد علاقه منصوریان: فعلا به تمدید قرارداد با استقلال فکر نمیکنم

ستاره مورد علاقه منصوریان: فعلا به تمدید قرارداد با استقلال فکر نمیکنم

بهنام برزای، بازیکن جوان استقلال ازجمله کسانی است که در پایان فصل بازیکن آزاد می‌شود. او سال گذشته با پیشنهاد ختافه اسپانیا روبه‌رو بود، ولی در استقلال ماند و به کارش ادامه داد. منصوریان هم به بهنام اعتماد کرد و این بازیکن توانست، فصل نسبتا خوبی را با تیمش تا اینجا سپری کند. بهنام در این باره توضیحاتی می‌دهد.

 

بهنام قرارداد تو تمام می‌شود. فکر کرده‌ای چه تصمیمی بگیری؟

نه، هنوز به آینده فکر نکرده‌ام. فعلا بازی‌ها تمام نشده و سه هفته دیگر بازی داریم. من تمام تمرکزم روی بازی‌های باقیمانده است و نمی‌خواهم به چیز دیگری فکر کنم.

باشگاه به تو پیشنهاد تمدید قرارداد داد. درست است؟

بله، پیشنهاد دادند ولی همان طور که گفتم، فکر و ذکرم بازی‌های پیش روست. البته امیدوارم باشگاه، مشکلات مالی ما را هم حل کند. به هر حال، من طلب‌های زیادی از تیم دارم.

بازی با تراکتورسازی در پیش است. فکر می‌کنی بتوانید از این سفر دست پر برگردید؟

بازی بسیار سختی است. در بازی صبا، تراکتورسازی چند مهره‌اش را نداشت؛ ولی جلوی استقلال تمام بازیکنانش را دارد و این قطعا کار ما را سخت می‌کند. می‌خواهم بگویم، شرایط این بازی را اصلا با بازی صبا یا بازی‌های قبلی‌مان مقایسه نکنید. بازی حساسیت زیادی دارد و قطعا دو تیم برای بردن با سختی زیادی روبه‌رو می‌شوند.

از جو تبریز نمی‌ترسید؟

نه، قطعا هواداران دو باشگاه به هم احترام می‌گذارند و ان‌شاءالله مشکلی از این بابت وجود ندارد. از طرفی تک تک بازیکنان در زمین تمرکزشان فقط روی مسابقه است و به سایر مسائل کاری ندارند. امیدوارم همه چیز برای یک بازی بسیار خوب مهیا باشد و اول از هر چیز طرفداران از تماشای این مسابقه لذت ببرند.

خودت هم آماده هستی. در دو بازی قبلی تیم با بدشانسی گل نزدی.

بله، هم در بازی لکوموتیو و هم در بازی صبا دو موقعیت داشتم که هر دو را مدافعان از روی خط بیرون کشیدند. واقعا بدشانسی آوردم. اگر کمی خوش‌شانس بودم، هر دو توپم گل می‌شد ولی اشکالی ندارد. هدفم این است که ان‌شاءالله در بازی‌های بعدی تیم گل بزنم. البته اهداف تیمی را قربانی چنین مسائلی نمی‌کنم.

نایب‌قهرمانی استقلال هم در لیگ قطعا اتفاق بزرگی برای شما خواهد بود.

راستش کمی حسرت می‌خوریم. اگر نیم‌فصل اول مثل نیم‌فصل دوم بازی می‌کردیم، الان امتیازات بیشتری داشتیم و می‌توانستیم حتی قهرمان شویم، ولی نایب قهرمانی هم برای ما اتفاق خوبی است. فراموش نکنید تا رده نهم جدول سقوط کرده بودیم و الان چنین جایگاهی داریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dmo8p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نقطه اشتراک استقلال و تراکتورسازی/ حکم فیفا