تاریخ انتشار: 1396/03/17 00:13
کد خبر: 205579

شایعه «غیرممکن» در مورد جلال حسینی

شایعه «غیرممکن» در مورد جلال حسینی
با توجه به انتقال قطعی شجاع خلیل‌زاده به پرسپولیس و البته موفقیت چشمگیر محمد انصاری در پست دفاع وسط، اخیرا زمزمه‌های زیادی در مورد ترکیب قلب خط دفاعی سرخپوشان در فصل آینده به گوش می‌رسد. بر این اساس، یک شایعه بسیار عجیب در این مورد آن است که برانکو جلال حسینی را نیمکت‌نشین خواهد کرد تا زوج شجاع و انصاری را در مرکز خط دفاعی مورد استفاده قرار بدهد و حسین ماهینی و صادق محرمی را هم در دو جناح چپ و راست خط دفاعی به میدان بفرستد. کسانی که این فرضیه را مطرح کرده‌اند و تعدادشان هم اصلا کم نیست، عقیده دارند سن و سال بالای جلال حسینی باعث اتخاذ این تصمیم می‌شود؛ به خصوص که کاپیتان پرسپولیس اخیرا در تیم ملی هم کمتر بازی می‌کند و در خیلی از مسابقات پشت خط زوج منتظری و پورعلی‌گنجی می‌ماند. اما آیا واقعا این شایعات را می‌توان جدی گرفت؟

 

بهترین بازیکن لیگ و قرارداد دو ساله

جلال حسینی در لیگ شانزدهم عملکرد بسیار موفقی در پرسپولیس داشت. او یکی از ارکان اصلی تصاحب عنوان بهترین خط دفاع تاریخ لیگ برتر از سوی سرخپوشان بود. به علاوه بر اساس ارزیابی‌های گروه آنالیز برنامه نود، جلال عنوان بهترین بازیکن کل مسابقات لیگ شانزدهم را از آن خودش کرد که برای یک مدافع اتفاقی بسیار مهم است. با این اوصاف چطور می‌توان باور کرد برانکو ناگهان تصمیم بگیرد حسینی را نیمکت‌نشین کند؟ این در حالی است که هنوز اثری از ناتوانی و خستگی در ساق‌های جلال دیده نمی‌شود. کافی است به یاد بیاوریم او چطور در دقیقه92 داربی تهران یک متر از زمین کنده شد و برای پرسپولیس گل زد. به علاوه حسینی اخیرا با نطر کادر فنی و مدیریتی باشگاه قراردادش را به مدت دو سال دیگر با سرخپوشان تمدید کرده است. شما باور می‌کنید برانکو بازیکنی را به قصد نشستن روی نیمکت حفظ کند، اما در عین حال با او قرارداد دو ساله ببندد؟

 

 ماهینی قربانی می‌شود یا محرمی؟

بر خلاف گمانه‌زنی‌های فعلی، بسیار بعید به نظر می‌رسد که جلال حسینی از ترکیب خط دفاعی پرسپولیس برای فصل بعد حذف شود. به این ترتیب به احتمال فراوان او در کنار شجاع خلیل‌زاده زوج خط دفاعی قرمزها را تشکیل خواهند داد. با این اوصاف محمد انصاری هم به پست اصلی‌اش یعنی دفاع چپ بر می‌گردد تا مشکل پرسپولیس را در این نقطه حل کند. اگر این تحلیل درست باشد، تنها یک پست برای دو گزینه باقی خواهد ماند؛ صادق محرمی و حسین ماهینی که باید بر سر حضور در پست دفاع راست با هم رقابت کنند. البته محرمی اصالتا هافبک راست است، اما با توجه به ترافیک خط میانی سرخپوشان شاید برای او بهتر باشد در همین پست دفاع راست متمرکز باشد و برای رسیدن به ترکیب اصلی تلاش کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4do5kq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازیکنان پرسپولیس امروز به اردوی تیم ملی می روند