تاریخ انتشار: 1395/06/01 19:46
اختصاصی/
کد خبر: 266079

تحلیل عملکرد نساجی در سه بازی گذشته/ عباس زاده جور همه را می کشد

تا به اینجای کار سه بازی از سری مسابقات لیگ دسته یک کشور در فصل 95-96 را سپری کرده ایم و تیم فوتبال نساجی در مجموع سه بازی گذشته خود با یک باخت و یک برد و یک مساوی در رتبه 11 جدول رده بندی تیم ها قرار گرفته است.
تحلیل عملکرد نساجی در سه بازی گذشته/ عباس زاده جور همه را می کشد

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، تیم نساجی در دو بازی خارج از خانه خود مقابل اکسین البرز 3 گل و مقابل ایرانجوان بوشهر 2 گل دریافت کرده که اگر یک گلی را که در خانه از نفت مسجد سلیمان خوردند را کنار هم قرار دهیم آمار نچندان جالب 6 گل در سه بازی را به ما میدهد یعنی میانگین گل خورده این تیم در هر بازی 2 گل است که این نشان میدهد در فاز دفاعی دچار مشکلات بزرگی است .

دفاعی که نسبت به سال قبل تغیرات زیادی داشته و در بازی ها نا هماهنگ عمل میکند ، یک نقطه ضعف بزرگ دارد و آن هم ضربات شروع مجدد مانند کرنر ،‌ضربات ایستگاهی و اوت دستی است ؛ نساجی در سه بازی گذشته خود سه گل را به این صورت دریافت کرده ، که اگر کادر فنی تیم فوتبال نساجی به آن توجه نکند در ادامه مسابقات این تیم به مشکل بر خواهد خورد .

شاید کمترین ضعف را بتوان در خط حمله نساجی دید ؛ جایی که محمد عباس زاده پادشاهی میکند ؛ پادشاهی که پشت سرش قاسمی نژاد و شجاعیان و اسماعیلی و حیات منش و یحیی بیگی را می بیند و در صورت هماهنگی بیشتر بین این چند بازیکن ؛ نساجی کابوس هر تیمی خواهد شد .

نویسنده: "امیر طهماسبی"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq6gm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به روزهای خوبمان بازخواهیم گشت/ فوتبال بازی لحظه هاست
سرمربی مس؛