تاریخ انتشار: 1396/09/11 16:37
کد خبر: 171207

پیشکسوت پرسپولیس: کی روش درخواست زیادی ندارد؛ به خاطر افتخاراتی که برایمان آورده به خواسته هایش احترام بگذاریم

مدافع پیشین تیم ملی گفت: کی روش زحمات زیادی برای فوتبال ما کشیده و امیدوارم به خواسته هایش احترام بگذاریم و بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم.
پیشکسوت پرسپولیس: کی روش درخواست زیادی ندارد؛ به خاطر افتخاراتی که برایمان آورده به خواسته هایش احترام بگذاریم

رضا شاهرودی در حاشیه دیدار دوستانه تیم ملی سال ۹۰ و تیم رسانه ورزش گفت: قرعه کشی صورت گرفت و حالا وقت آن است که همه دست به دست هم دهیم تا بتوانیم در جام جهانی موفق باشیم.

وی تصریح کرد: فوتبال ما این روزها نیاز به همدلی و وحدت دارد و همه باید در کنار یکدیگر تمام هدف شان حضور پرقدرت تیم ملی در روسیه باشد.

وی با انتقاد از اختلافات این روزهای کی روش و فدراسیون فوتبال گفت: نمی دانم چرا حالا که همه چیز برای موفقیت تیم ملی در جام جهانی هموار شده، اختلافاتی بین کی روش و فدراسیون فوتبال اتفاق افتاده است. این بدترین زمان برای این اتفاق بود و من امیدوارم هر چه زودتر با درایتی که از رئیس فدراسیون فوتبال و کی روش سراغ دارم این مشکل برطرف شده تا فوتبال ما از این موضوع ضربه نخورد.

شاهرودی در ادامه خاطرنشان کرد: به خواسته های کی روش احترام بگذاریم، او در مدت زمان حضورش در ایران نتایج قابل قبولی کسب کرده و افتخارات زیادی برای فوتبال ما آورده و حالا که توانستیم بدون دغدغه به جام جهانی صعود کنیم. باید به خواسته های او احترام بگذاریم تا بتوانیم در جام جهانی هم موفق باشیم.

وی خاطرنشان کرد: فکر نمی کنم کی روش درخواست زیادی داشته باشد، جز بازی های تدارکاتی، پرداخت مطالبات و تزریق آرامش به اردوی تیم ملی؛ بنابراین اگر می خواهیم شان فوتبال ایران را در جام جهانی حفظ کنیم باید درخواست های او را اجابت کرده و راه را برای موفقیت تیم ملی هموار کنیم.

مدافع پیشین تیم ملی در ادامه خاطر نشان کرد: مردم چشم انتظار موفقیت تیم ملی هستند. بنابراین مسئولان ورزش کشور و کی روش باید این مساله مهم را در نظر گرفته و با کنار گذاشتن اختلافات کاری کنند تا تیم ملی در جام جهانی عملکرد خوبی داشته باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4drv6m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پول هست، اما نه برای تیم ملی فوتبال!