تاریخ انتشار: 1396/09/30 23:50
کد خبر: 168255

واکنش سرمربی پانیونیوس به جدایی حاج‌صفی از این تیم

سرمربی پانیونیوس در واکنش به جدایی احتمالی احسان حاج‌صفی و انتقالش به المپیاکوس گفت: باشگاه پانیونیوس باید درباره او تصمیم‌گیری کند.
واکنش سرمربی پانیونیوس به جدایی حاج‌صفی از این تیم

به نقل از سایت رادیو ورزش یونان، میخائیل گریگوریو در نشست خبری پس از بازی امشب (پنجشنبه) مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی یونان برابر اوفی که با پیروزی 2 بر صفر پانیونیوسی‌ها و گلزنی حاح‌صفی پایان یافته بود درباره تغییر پست این ملی‌پوش ایرانی گفت: احسان حاج‌صفی با همان آرامشی که در پست دفاع چپ دارد در پست جدیدش بازی کرد. باید ببینیم چه شرایطی برای او به وجود خواهد آمد.

 

سرمربی پانیونیوس در واکنش به جدایی احتمالی حاج‌صفی اظهار داشت: این مساله مربوط به مدیریت باشگاه پانیونیوس است. برای هر سرمربی این مساله خوبی است که بازیکنانی را در اختیار داشته باشد که می‌توانند در پست‌های مختلف بازی کنند.

 

گریگوریو در خصوص جایگزین احتمالی حاج‌صفی که تاسولیس، مدافع قرضی پانیونیوس از تیم لانس فرانسه خواهد بود گفت: تقریبا تمامی گزینه‌ها را تحت‌نظر خواهیم داشت اما در وهله اول باید ببنیم چه اتفاقی در نهایت برای احسان حاج‌صفی رخ می‌دهد. تاسولیس هم‌اکنون از فرانسه برای تعطیلات به یونان آمده است و حتی در محل تمرین تیم پانیونیوس حضور یافت. مدیریت باشگاه در این رابطه با من در تماس است و منتظریم ببینیم در پایان چه خواهد شد.

 

طبق اعلام رسانه‌های یونانی در روزهای اخیر احسان حاج‌صفی، ملی‌پوش ایرانی تیم پانیونیوس آتن در فصل‌ نقل‌وانتقالات ماه آینده میلادی به المپیاکوس خواهد پیوست. تیمی که هم‌اکنون کریم انصاری‌فرد، ملی‌پوش ایرانی را در اختیار دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dry9m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاج‌صفی نامزد زیباترین گل هفته سوپر لیگ یونان + عکس