تاریخ انتشار: 1396/10/24 16:12
کد خبر: 164810

جعبه ای که کما کان جادو می کند؛ چه صدایی، چه سیمایی، عجب برنامه هایی ...

جعبه جادویی یا همان تلویزیون خودمان این روزها برای جذب مخاطب با مشکل مواجه گردیده است.
 جعبه ای که کما کان جادو می کند؛ چه صدایی، چه سیمایی، عجب برنامه هایی ...

این روز ها ولوم تلویزیون را هر مقدار هم که زیاد کنیم باز صدای آن نمی رسد، نه که خدای نکرده کیفیت آن پائین آمده باشد، نه ، مشکل از گوش های ماست!

 چشم های مان که دیگر هیچ؛ هر چه نور تصویر را زیاد و کم می کنیم و با کنترل زبان بسته ور می رویم، باز هم به درستی نمی بینیم که نمی بینیم!

 چشم و گوش است دیگر، به مرور زمان نمی بیند و نمی شنود و این مسئله خودمان است و اگر نه تلویریونی های بنده خدا که زحمت شان را کشیده و می کشند.

من که یادم نمی رود تا همین ده دوازده سال پیش، از دو و نیم شب به بعد باید آن راه راه عمودی رنگارنگ همراه با بوق ممتد لعنتی اش را می دیدیم و می شنیدیم و حالا به لطف خدا ...

از فوتبال و قرعه کشی هایش که دیگر نگویم برای تان، قدیمی های ما آرزوی پخش مستقیم فوتبال با صدای شفیع و خیابانی را داشتند و حالا از گزارش و برنامه های همین ها خرده می گیریم.

پس به همین راحتی می شود نتیجه گرفت که ما آدم های نا شکری هستیم و اصلا به پیشرفت های تلویزیون و رادیو در بیش از سه دهه اخیر اشاره ای نمی کنیم و حتی اخبار صد در صد واقعی این رسانه را نیز باور نمی کنیم!

لعنت به ویدئو، به ماهواره، به فیس بوک، به تلگرام و لعنت به هر چیزی که به اعتماد ما نسبت به تلویزیون خدشه وارد کرد!

صدا و سیما چه کند وقتی یک کانال تلگرامی می تواند مردم را برای فریاد مطالبات شان به کف خیابان بکشاند؟!

صدا و سیما چه کند که می خواهد فوتبال را نشان دهد، تبلیغاتی کند و پول نا چیزی دربیاورد ولی فدراسیون هر روز  به یک بهانه ناساز گاری می کند.

حق پخش دیگر چه صیغه ای است که چند وقتی است شده مایه اختلافات و خوراک رسانه های بیگانه؟!

تازه بروید خدا را شکر کنید بابت این که قیافه های تان روزانه و به هر بهانه ای از تلویزیون پخش و چند صد مرتبه نیز تکرار می شود و معروف می شوید، از شما پولی نمی گیرند!

از این تریبون به عنوان یک " تواب رسانه ای! " از مدیران باشگاه ها، تهیه کنندگان فیلم ها و ... خواهش می کنم برای کسب در آمد در حیطه کاری خود از اشاعه توهم حق پخش خود داری و به واقعیاتی چون دلالی و زد و بند مشغول شوید، که تلویزیون نیز بتواند بنا بر رسالت خود با افشا گری در این حوزه خوراک برنامه های چالشی خود را فراهم و به پاک تر شدن فوتبال ایران کمک نماید!

 و من الله توفیق !

نویسنده: میلاد فاندر

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j7ome

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


غیبت بازیکن برزیلی در تمرینات استقلال خوزستان