تاریخ انتشار: 1395/10/22 13:49
کد خبر: 236610

کارت بازی بازیکنان نساجی صادر نشد

با صادر نشدن کارت بازی نفرات جدید نساجی مازندران، این تیم مازنی اوضاع و احوال نابسامانی دارد.
کارت بازی بازیکنان نساجی صادر نشد

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم فوتبال نساجی مازندران این روزها حال و هوای خوبی ندارد.

تعلل مالک باشگاه برای تزریق مالی تیم در نیم فصل لیگ آزادگان سبب جدایی 7، 6 بازیکن این تیم شد و یکی، دو بازیکن نظیر مقداد قباخلو و سهیل رحمانی هم با مصدومیت مواجه هستند به طوری که برابر اکسین البرز به میدان نرفتند و حضورشان برابر نفت مسجدسلیمان هم در هاله ای از ابهام قرار دارد و به همین دلیل با احتساب نفرات امید هم لیست نساجی چی ها به 18 نفر نمی رسد.

همین اینها را اضافه کنید به اینکه نساجی به رغم جذب علی جراح کار و محمدمهدی نظری نمی تواند از آنها نیز استفاده کند و این به دلیل عدم صدور کارت بازی آنان از سوی سازمان لیگ است.

سازمان لیگ اعلام کرده برای نفرات جدید تیم هایی مانند نساجی مازندران که بدهی دارند کارت بازی صادر نخواهد شد مگر اینکه بخشی از بدهی های خود را پرداخت کنند و همین حالا که این مطلب را می خوانید عبدالحمید رمضانی، مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران، در فدراسیون فوتبال حضور یافته تا شاید بتواند نظر علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال، را برای صدور کارت این دو بازیکن جدید و یکی، دو بازیکن امیدهای نساجی نظیر ابوالفضل رزاقپور و ... جلب کند.

فشارهای جانبی از همه سو نساجی مازندران را آزار می دهد و اکنون تیم در وضعیت نامناسبی قرار گرفته به طوری که به نظر می رسد تیمی که نیم فصل اول را به عنوان مدعی و کسب رتبه چهارم به پایان برد، این روزها از آرامش لازم به دور است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8ekk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وینگر سرعتی خیبر خرم آباد به نفت امیدیه پیوست