تاریخ انتشار: 1395/09/16 14:41
کد خبر: 244782

«فرگوسن» و «مورینیو» هم جای خطیبی بودند باید کنار می‌رفتند/ برخی اعضای هیئت‌ مدیره به فکر منافع شخصی هستند

قائم‌مقام باشگاه ماشین‌سازی تبریز گفت: برخی از آقایان نزدیک انتخابات مجلس به فکر منافع خودشان هستند و نسبت به وضعیت باشگاه دلسوزی نمی‌کنند.
به گزارش فرتاک ورزشی، حامد نجفی در خصوص استعفایش از سمت قائم‌مقامی باشگاه ماشین‌سازی اظهارداشت: در خصوص علت استعفایم از قائم‌مقامی باشگاه دلایل زیادی دارم که مهم‌ترینش به نتیجه نرسیدن هیئت‌مدیره برای انتخاب سرمربی جدید است.

وی افزود: متاسفانه عده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌ها جوی منفی و دروغین علیه من ایجاد کردند و گفتند نجفی به عنوان دست‌های پشت پرده در حال اقدام علیه باشگاه است و به دنبال این است که مدیرعامل شود، من هم برای پایان دادن به این حواشی تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم.

قائم مقام مستعفی باشگاه ماشین‌سازی گفت: شرایط جسمانی و روحی من نیز سازگار با این موضوع نبود که در مجموعه به فعالیتم ادامه دهم، متاسفانه در هئیت‌مدیره افرادی هستند که منافع خود را به منافع  ماشین‌سازی ترجیح می‌دهند، من نیز صلاح دانستم دیگر در باشگاه نباشم.

نجفی در ادامه با اشاره به نتایج ضعیف ماشین‌‌سازی در لیگ برتر عنوان کرد: تیم در 12 بازی گذشته از 36 امتیاز ممکن، تنها 6 امتیاز گرفته است و با این شرایط حتی اگر فرگوسن و مورینیو هم بودند باید تا الآن نسبت به نتایج تیم پاسخ می‌دادند و یا کنار می‌رفتند

وی در رابطه با انتخاب سرمربی جدید اظهار داشت: ما در باشگاه دو گزینه برای سرمربی‌گری تیم داشتیم ولی در جلسه هیئت مدیره برخی از آقایان گزینه‌های دیگری معرفی می‌کردند، شرایط فعلی تیم ایجاب نمی‌کند که هر لحظه اعضای هیئت مدیره یک مربی معرفی کنند.

قائم‌مقام مستعفی باشگاه ماشین‌سازی در ادامه اظهار داشت: در جلسه هیئت‌مدیره دیدم هواداران ماشین‌سازی در سرمای شدید هوا جمع شده‌اند و نسبت به سرنوشت تیم نگران هستند ولی برخی از آقایان نزدیک انتخابات مجلس به فکر منافع خودشان هستند و نسبت به وضعیت باشگاه دلسوزی نمی‌کنند.

نجفی در پایان گفت: پس از این جریانات  استعفایم را به مدیرعامل باشگاه تقدیم کردم ولی آرزوی قلبی من این است که هر 3 تیم تبریزی حاضر در رقابت‌های لیگ برتر و سایر نمایندگان تبریز در فوتسال، والیبال و سایر رشته‌‌ها موفق شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8gap

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دی‌بوئر امروز از اینتر اخراج می‌شود