تاریخ انتشار: 1395/09/24 17:38
کد خبر: 243058

جزئیات صحبت های منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده/ تکلیف لیست ورودی و خروجی چه شد؟

سرمربی استقلال تهران گفت:پدیده بازی خوبی مقابل پرسپولیس انجام داد
جزئیات صحبت های منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با پدیده/ تکلیف لیست ورودی و خروجی چه شد؟

به گزارش فرتاک ورزشی،علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل پدیده مشهد اظهار داشت:

    عرض سلام و ادب دارم و هفته وحدت را تبریک می گویم. به اقای نظرمحمدی تسلیت می گویم و همچنین آقای رضا مهاجری. فردا بازی حساسی را برابر پدیده داریم. آنها بازی خوبی را برابر پرسپولیس به نمایش گذاشتند. به دنبال سه امتیاز هستیم و می خواهیم انرژی مثبت را به تیم بازگردانیم.

وی درباره لیست ورود و خروجی گفت:

    بعد بازی با پدیده و جلسه با  افتخاری و بهتاش فریبا در این باره صحبت خواهیم کرد.

سرمربی استقلال درباره روند آبی پوشان در هفته های اخیر بیان داشت:

    ما در نیمه دوم بازی با تراکتور اصلا خوب نبودیم. در نیمه اول بازی با پیکان هم اصلا خوب نبودیم و دو نیمه بد داشتیم. باید اعتماد به نفس را به بازیکنانمان برگردانیم. یک ایرادی در داخل تیم ما هست که باید رفع شود. در ۶ ۷ بازی اول گل می زدیم اما بعد گل هایی را دریافت می کردیم. این ایراد کار ماست. تیم ما از لحاظ ساختار دفاعی شکل مطلوب را باید بدست بیاورد. حتی بازی های یک بر صفر را هم موفق بیرون بیاییم.

وی در ادامه بیان داشت:

    تیم ما جوانان زیادی دارد. یک بازی در جام حذفی و یک بازی در پلی آف آسیا داریم که بسیار سخت است. ما باید حتما ساختار دفاعی مان را درست کنیم. نباید دیگر نتایج نامطلوب کسب کنیم. منظورم از ساختار دفاعی کل تیم است. دفاع تیم ما از بالا شروع می شود. از بزرگان تیم مان می خواهم به بازیکنان جوان روحیه بدهند تا آنها شرایط استقلال را درک کنند.

منصوریان گفت:

    باید بازیکنان را از فضای مجازی که فضای شومی است دور کنم. آنها را باید به فضای فوتبال بیاورم. امیدوارم با توصیه بزرگترهای تیم جوانها را به این مسیر ببرم. از سال ۹۸ تا ۲۰۰۲ بازیکنان در فضای مجازی نبوده اند. تمام سعی مان این است آنها را از قسمتهای خطرناک مجازی دور کنیم. در این صفحات مجازی عده ای دوست هستند و عده ای دشمن. باید از گروه آنالیز و گروه خبری تشکر کنم که تمام اخبار کاذب صفحات مجازی را به ما اطلاع می دهند.

منصوریان درباره اتفاقات رخ داده در هیات مدیره استقلال و دیداری که با وزیر ورزش داشت خاطرنشان کرد:

    ما درباره هیات مدیره در نیم فصل قطعا تحولاتی خواهیم داشت. من چند روز پیش به خدمت وزیر رفتم و چقدر از دیدگاه او به فوتبال لذت بردم. رئیس هیات مدیره و مدیرعامل مان حامی ما هستند. یکی دو مورد فضای ناهنجار در هیات مدیره داریم که به آن در نیم فصل رسیدگی می کنیم. یک سری هم الگو دنبال می کنیم تا ببینیم چقدر از اعضای هیات مدیره های جهان مشهور هستند. یک عضو هیئت مدیره ما در ماه ۳۰ مصاحبه می کننداز مالدیو شروع می کنیم تا به بارسلونا برسیم و ببینیم چه تعداد از اعضای هیات مدیره به خودشان اجازه می دهند درباره تیم صحبت کنند. من حاصل دسترنج خودم و کار خبرنگاران هستم.اگر در این دو هفته لطمه خوردیم، حاصل اتفاقات اخیر بود.

وی در ادامه بیان داشت:

    وقتی یکی با کارد به کمرت می زند راهی برای فرار کردن نداری. دکتر گودرزی همان ادبیات وزیر جدید را داشت. چالش هایی که برای من درست شد آیا برای قبلیها درست شده بود؟

منصوریان خاطرنشان کرد:

    من همچنان به پای قولم هستم. اگر کسانی می خواهند به اسم استقلال لطمه بزنند قطعا اسمشان را می برم. قبول دارم که در ۵ ۶ بازی می توانستیم برنده شویم اما نشدیم. جالب اینکه امروز مدیر رسانه ای تیم نیست و من توانستم فضا را باز کنم.

وی درباره اینکه آیا لیست موردنظرش را برای نیم فصل تهیه کرده است یا نه  گفت:

    در نیم فصل لیستی خواهیم داشت و نمی گویم چون اسم ببرم سنگ اندازی ها شروع می شود.

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا به آینده امیدوار است یا نه بیان داشت:

    اگر ما امید نداشتیم دیگر از خانه بیرون نمی آمدیم. من تیمم را می شناسم و از این ناهمواریها عبور می کنیم. من قبلا هم چنین سختی هایی را رد کرده ام. من یک متر هم از ایده خود عقب نشینی نمی کنم.

وی درباره حضور مربی خارجی در کادر فنی استقلال گفت:

    همه باید به هم کمک کنیم. به مربی ایرانی توهین نکنیم. از جراید می خواهم از مربی ایرانی دفاع کنند. از شما سوال می کنم سرمربیان ۷۳ و ۷۴ استقلال چه کسانی بوده اند؟ آقایان عبداللهی و فریبا. حمید بابازاده دستیار عبدالصمد مرفاوی بوده است. محمد خرمگاه دو سال در نفت بوده است. جونز جز. سه بدنساز حرفه ای است. علی چینی را داریم که در مسیر رشد است. پشت سر من این افراد هستند. حالا جوانمردی نیست از مربی خارجی صحبت کنیم. ما به هیچ عنوان نمی گذاریم کسی به کادر فنی اضافه شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8nal

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خط خورده‌های استقلال برای بازی با پدیده/حاج محمدی پای ثابت خط خورده ها!