تاریخ انتشار: 1395/10/10 09:39
تعدد مدافعان خودنمایی می کند؛
کد خبر: 239382

رونمایی از لیست اول و دوم برانکو برای جذب در نیم فصل

سرمربی پرسپولیس اعلام کرده باید به همان تعداد بازیکنی که از تیم جدا شدند، جذب تیمش شوند.
رونمایی از لیست اول و دوم برانکو برای جذب در نیم فصل

برانکو ایوانکوویچ برای نقل و انتقالات نیم فصل، دو لیست به مسئولان باشگاه داده و خواهان اضافه شدن 5 نفر به تعداد همان بازیکنانی که از پرسپولیس رفته اند، شده است.

جدایی امید عالیشاه، احمد نورالهی، محمدامین آرام طبع و دو بازیکن جوان قطعی است و به همین دلیل، سرمربی پرسپولیس اعلام کرده باید به همین تعداد بازیکن جذب تیمش شوند.

در لیست اولیه برانکو نام سروش رفیعی، شجاع خلیل زاده، شایان مصلح و ایگور پراهیچ نوشته شده است. برانکو هم گفته با جذب هر 4 نفر، شاید دیگر نیازی به نفر پنجم نباشد.

همچنین پرسپولیس دو گزینه مخفی هم در لیست اصلی خود دارد که به دلایلی آن را رسانه ای نکرده است. این دو بازیکن عبارتند از علی کریمی بازیکن سابق سپاهان و فعلی دیناموزاگرب و دیگری گادوین منشا مهاجم گلزن و کامرونی پیکان.

پرسپولیسی ها قصد دارند نام آلکسی پل یانسکی را در صورت توافق دوطرفه از لیست خط بزنند تا بتوانند پراهیچ را جذب کنند و اگر نتوانستند مدافع کروات را به خدمت بگیرند آن وقت است که نام منشا وسط می آید.

برانکو خوب می داند جذب بازیکنان این لیست کار چندان راحتی نیست و به همین دلیل، لیست دوم و ذخیره اش را هم نوشته و به دست مدیران تیم داده است که البته شامل دو بازیکن است.

در لیست دوم، برای خط دفاع سیاوش یزدانی از پیکان و عزت الله پورقاز از استقلال خوزستان حضور دارند و هر کدام نفر رزرو دو مدافع اصلی یعنی خلیل زاده و پراهیچ هستند.

البته نام یزدانی با ناامید شدن از جذب محمد طیبی در لیست قرار گرفته و در صورت فراهم شدن شرایط، جذب طیبی در اولویت است.

همچنین برانکو شهاب کریمی را به عنوان آلترناتیو علی کریمی انتخاب کرده است. شهاب که در ملوان توپ می زد با اتمام سربازی اش بازیکن آزاد محسوب می شود. وی سابقه قهرمانی با فولاد خوزستان را در لیگ برتر دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j8wzp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زهیوی از برنامه برانکو و پرسپولیس خارج شد؟

هواداران در انتظار لیست خرید برانکو
پرسپولیس تنها یک نیمکت نشین دارد