تاریخ انتشار: 1395/05/28 14:23
اختصاصی/
کد خبر: 267010

پیش بازی سپیدرود رشت-خیبر خرم آباد / دیداری‌از جنس غیرت و‌تعصب

دو تیم سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد در هفته ی سوم لیگ دسته اول فوتبال کشور فردا جمعه به مصاف هم می روند.
پیش بازی سپیدرود رشت-خیبر خرم آباد / دیداری‌از جنس غیرت و‌تعصب

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، سپیدرود بعد از شروع رویایی و کسب شش امتیاز کامل مقابل دو تیم مدعی بادران و فجر سپاسی با روحیه ای مناسب به این دیدار قدم حواهد گذاشت تا با حمایت تماشاگران وفادار و پرشور خود  ضمن کسب سومین پیروزی  متوالی،  همچنان در بالای جدول بماند.

شاید کمتر کسی این تصور را داشت که این بازیهای سخت به سود  سپیدرود به پایان برسد و علی رغم مشکلات مالی فراوان با قدرت و جدیت تمام، در این دو بازی ظاهر شده و تمام پیش بینی ها را بهم بزنند و این  انتظار می رود یک برد دیگر برای هواداران خود رقم بزنند.

 

اما آن سوی میدان، خیبر خرم آباد نیز همانند سپیدرود مشکلات مالی فراوانی دارد و تمرینات آماده سازی خود برای حضور در لیگ یک را دیر استارت زده است.

این تیم همانند فصل قبل علی نیکبخت را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می بیند و در دو بازی نخست خود ابتدا در یزد مقابل فولاد این شهر به تساوی ۱-۱ رسید و سپس در دیداری جنجالی در خانه مقابل پارس جنوبی که منجر به محرومیت سه بازیکن این تیم در مقابل سپیدرود شد با یک گل مغلوب حریف خود شد.

نکات قابل توجه

*دو تیم سپیدرود رشت و خیبر خرم آباد جز پرهوادارترین تیم های خطه خودشان به حساب می آیند و رابطه خوبی بین هواداران دو تیم در شبکه های مجازی وجود دارد.

*در جدول فعلی رده بندری لیگ یک، سپیدرود رشت با تفاضل گل (2+) و با شش امتیاز، در جایگاه سوم قرار دارد و خیبر نیز با تفاضل گل (1-) و با یک امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار گرفته است.

*سهیل حق شناس از سپیدرود رشت، بهترین گلزن بین دو تیم سپیدرود و خیبر می باشد، با سه گل زده.

*سپیدرود و خیبر خرم آباد دو فصل گذشته و در فصل ۹۳-۹۴ در مرحله نهایی لیگ دو در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف هم رفتند که در دیدار رفت و در دیداری عجیب و پرگل سپیدرود موفق شد با درخشش عماد میرجوان که ۴ گل به ثمرساند و تک گل میعاد یزدانی با نتیجه ۵-۱ حریف خود را شکست دهد و در دیدار برگشت در خرم آباد به تساوی بدون گل دست یافتند.در آن سال خیبر بعد از شکست مقابل سپیدرود با تغییر کادر فنی و آوردن همین علی نیکبخت مربی فعلی این تیم موفق شد به لیگ یک صعود کند و سپیدرود علی رغم هزینه های فراوان موفق به این کار نشد.

ترکیب احتمالی دو تیم

سپیدرود: سید محمد حسینی-هادی تامینی-هادی موسوی-شایان مصلح-رضاالماس خاله-محمد رستمی-حسین کعبی-محمد میری-میثم فردوسی-پویا نزهتی-سهیل حق شناس

خیبر خرم آباد: محمد صادق نادرپور - فرزاد بهاری - محسن طرهانی - مسعود ستاری - امیر منصوریان - فرشاد امامی - مهدی عبدی - یاسر درویشی - مصطفی علیخانی - حسین بهاروند - شهاب دارایی

 

کوبل داوری این دیدار برعهده ی سعاد وفاپیشه – ایوب غلامزاده – مهرداد نجفی و ناصر جنگی می باشد و ناظر این دیدار نیز صادق نوری است.

گفتنی است این دیدار راس ساعت 17:30 در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار خواهد شد.

نویسنده: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9wnl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سهراب بختیاری زاده-محمود خرمزی/ اولین شهرآورد جنوب در هفته ی اول