تاریخ انتشار: 1395/05/27 14:16
کد خبر: 267234

توافق اولیه استقلال خوزستان با شیخ ویسی و پادوانی

وحید شیخ ویسی و لئوناردو پادوانی دو بازیکن مدنظر مسئولان باشگاه استقلال خوزستان با این تیم به توافق اولیه رسیدند
توافق اولیه استقلال خوزستان با شیخ ویسی و پادوانی

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،مسئولان باشگاه استقلال خوزستان بعد از نشستی که با وحید شیخ ویسی و لئوناردو پادوانی داشتند با آنها به توافق اولیه رسیدند. این دو بازیکن قرار است ظرف چند روز آینده قرارداد نهایی‌شان را با باشگاه استقلال خوزستان امضا کنند.

خبر دیگر اینکه استقلال خوزستان برای تقویت خط دفاعی تیم در حال مذاکره با لئوناردو پادوانی است و این بازیکن پس از مذاکره با مسئولان آبی پوشان خوزستانی به توافق اولیه رسید اگر مشکلی به وجود نیاید قرارداد این بازیکن به زودی امضا می‌شود.

سید اکبر پورموسوی با تایید این خبر به خبرنگار برنامه نود گفت: با توجه به اینکه شیخ ویسی رضایت نامه خود را از باشگاه نفت دریافت کرده ، با این بازیکن به توافق رسیدیم و حضور او در استقلال خوزستان تا چند روز آینده قطعی است.

سرمربی استقلال خوزستان در ادامه افزود: در مذاکره ای که با پادوانی داشته ایم به توافقات خوبی دست پیدا کرده و به زودی استقلالی می شود. این بازیکن در صحبت‌های چند روز اخیر خود با مسئولان باشگاه در مورد مسائل مالی به توافق نهایی رسیده و تنها مشکل وی نحوه پرداخت قرارداد است که تا دو روز آینده مشخص خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9wok

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پادوانی تا فردا از استقلالی‌های خوزستان فرصت خواست