تاریخ انتشار: 1396/03/28 11:08
کد خبر: 202782

چرا امید ابراهیمی تمدید قراردادش را به تاخیر می اندازد؟

چرا هافبک باتجربه استقلال برای تمدید قرارداد خود با آبی پوشان امروز و فردا می کند و مدام آن را به تاخیر می اندازد؟
چرا امید ابراهیمی تمدید قراردادش را به تاخیر می اندازد؟

امید ابراهیمی یکی از کلیدی ترین و تاثیر گذارترین بازیکنان استقلال است که به محبوبیت زیادی در بین هواداران این تیم دست پیدا کرده است.

قرارداد ابراهیمی با استقلال به پایان رسیده است این درحالی است که وضعیت او برای فصل بعد در هاله ای از ابهام قرار دارد و هواداران استقلال نگران این هستند که سرنوشت ابراهیمی هم مانند کاوه رضایی شود.

هر چند روزبه چشمی فصل بعد مشکلی برای همراهی آبی پوشان ندارد اما تیم منصوریان برای قهرمانی در لیگ برتر به ابراهیمی هم نیاز دارد و منصوریان اصلا دوست ندارد که این ستاره خود را از دست دهد اما چرا این هافبک بازیساز و باتجربه قرارداد خود را تمدید نمی کند.

کاملا روشن است که امید ابراهیمی تنها به خاطر مسائل مالی پشت میزه مذاکره نمی نشیند و قراردادش را تمدید نمی کند. او با پیشنهاد خوب دو باشگاه اصفهانی مواجه شده است و هم ذوب آهن و هم سپاهان حاضر هستند که رقم بالایی را برای جذب او پرداخت کنند و البته پیشنهاد هم از کشورهای عربی دارد که بسیار بالاتر از استقلال خواهد بود.

هافبک استقلال می خواهد بخش زیادی از مطالبات خود را دریافت کند و با قراردادی بالا به همکاری خود با آبی پوشان ادامه دهد و این اصلی ترین دلیل تاخیر در تمدید قرارداد او است. او به خوبی می داند که باشگاه استقلال سخت به او نیاز دارد و به همین خاطر اصرار دارد تا به خواسته های مالی خود ادامه دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jzg5p

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان تنها به این شرط کاپیتانش را به استقلال تهران می دهد