تاریخ انتشار: 1396/09/15 02:05
کد خبر: 170661

اختصاصی/ احساسی ترین تقابل ستاره پرسپولیس مقابل سپید رود

مدافع پرسپولیس در تقابلی جذاب به مصاف تیم سابقش میرود
اختصاصی/ احساسی ترین تقابل ستاره پرسپولیس مقابل سپید رود

شایان مصلح مدافع چپ پای پرسپولیس که فصل گذشته در سپید رود بازی میکرد با عملکرد درخشانش در لیگ یک مورد توجه تیمهای لیگ برتری قرار گرفت و سرانجام شاگرد برانکو ایوانکوویچ در پرسپولیس شد.

مدافع چپ موفق پرسپولیس که در دیدار مقابل پارس جنوبی زننده گل سه امتیازی تیمش بود، در دیدار برابر ذوب آهن فرصتی برای خودنمایی به دست نیاورد. با این حال تقابل با تیم سابقش و انگیزه‌های این بازیکن، شانس او را برای حضور در ترکیب سرخپوشان برابر سپیدرود را افزایش می‌دهد.

 

شایان مصلح در فصل گذشته و در دقایق پایانی دیدار مقابل نساجی مازندران موفق شده بود با حرکتی تکنیکی مدافع حریف را مجبور به خطای پنالتی کند و گل شدن آن توسط حسین کعبی حکم صعود سپیدرودی‌ها به لیگ برتر را امضا کرد. مصلح که همواره از سپیدرود به نیکی یاد می‌کند و از جایگاه ویژه این تیم در قلبش یاد کرده، اکنون در شرایطی به مصاف شاگردان علی نظرمحمدی خواهد رفت که انتظار استقبال جالب توجهی از سوی سکوها برای او می‌رود.

 

البته احتمال اینکه شایان در ترکیب اصلی قرار بگیرد کم است اما این احتمال وجود دارد که بعنوان بازیکن ذخیره به میدان برود؛باید دید نتیجه این تقابل جذاب و نوستالژی چه خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m79xw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 رضایت‌نامه مصلح ؛ ۵۰۰ میلیون! رایزنی ادامه دارد