تاریخ انتشار: 1396/08/11 14:44
کد خبر: 175485

دعوت نشدن علیپور به سلیقه ربط ندارد؛ کی روش نمی خواهد او را ببیند

پس از دعوای سال گذشته برانکو و کیروش هیچ بازیکن جدیدی از پرسپولیس به تیم ملی دعوت نشده است. همه بازیکنانی که پس از آن دعوا از پرسپولیس به تیم ملی دعوت شده‌اند، قبل از آن نیز توسط کیروش به تیم ملی دعوت شده بودند و به نوعی در لیست کیروش قرار داشتند.
دعوت نشدن علیپور به سلیقه ربط ندارد؛ کی روش نمی خواهد او را ببیند

سروش رفیعی که یکی از بازیکنان تاثیرگذار پرسپولیس در نیم‌فصل دوم لیگ قبل بود، پس از آن دعوا به پرسپولیس آمد و دیگر به تیم ملی دعوت نشد. هر چند سروش تا قبل از آن چند بار به تیم ملی دعوت شده بود با این حال می‌شود عدم دعوت از سروش را در آن مقطع زمانی به سلیقه کی‌روش ربط داد. اما عدم دعوت از علی علیپور آن هم در حالی که نام بازیکنان ضعیف زیادی در لیست جدید تیم ملی گنجانده شده، شائبه لجبازی کیروش با پرسپولیس و برانکو را تقویت می‌کند.

نگاهی به نام مهاجمان دعوت شده به تیم ملی بیندازید: علی قلی زاده، فرشید اسماعیلی، مهدی طارمی، مهدی ترابی، مرتضی تبریزی، ساسان انصاری، وحید امیری. می‌توان به جرات گفت که در حال حاضر علی علیپور از تمامی این مهاجمان آماده‌تر است. نام ساسان انصاری با یک گل زده در لیگ در بین دعوت‌شدگان است اما علیپور؟

کیروش سال گذشته صادق محرمی را هم نخواست که ببیند. آن هم در حالی که دانیال ماهینی را برای چند بار دیده است.

عدم دعوت از علیپور را نمی‌توان به سلیقه کی روش ربط داد. بدسلیقه‌ترین مربیان نیز این روزها علیپور را حداقل به نیمی از مهاجمان دعوت شده ترجیح می‌دهند. اما کیروش نمی‌خواهد که او را ببیند. همان‌طور که اگر محرمی، خلیل‌زاده، مسلمان و احمدزاده بهترین بازی‌های دوران فوتبال خود را هم انجام دهند باز به تیم ملی دعوت نخواهند شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7lvw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چرا تعداد بازیکنان پرسپولیس در تیم ملی از استقلال کمتر است؟