تاریخ انتشار: 1396/08/17 15:23
کد خبر: 174637

حمایت ایکر کاسیاس از زیدان: این نتایج زیدان را قوی تر خواهد کرد

ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق رئال مادرید به حمایت از زین الدین زیدان هم تیمی سابق خود و مربی فعلی این تیم پرداخته و معتقد است چند شکست و نتایج ضعیف اخیر این تیم تنها باعث پیشرفت مربی و بازیکنان تیم خواهد شد.
حمایت ایکر کاسیاس از زیدان: این نتایج زیدان را قوی تر خواهد کرد

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و لالیگای اسپانیا هنوز نتوانسته فرم ایده آل خود را در فصل جاری بدست آورد و حتی متحمل دو شکست پیاپی برابر خیرونا و تاتنهام شد تا هم در لیگ و هم در اروپا مورد انتقاد قرار بگیرند و کارشناسان آنها را در تیمی در بحران قلمداد کردند.

اما ایکر کاسیاس، دروازه بان سابق تیم ملی اسپانیا و رئال مادرید که شب گذشته جایزه پای طلای ۲۰۱۷ را از آن خود کرد معتقد است شکست ها و انتقادات اخیر تنها به قدرتمند تر شدن این تیم کمک خواهد کرد و در این خصوص به رقبای اروپایی مادریدی ها هشدار داد.

به گزارش fourfourtwo، کاسیاس در مصاحبه ای گفت:

    نتایج ناامید کننده اخیر فقط زیدان را قوی تر خواهد کرد. همه منتظر اشتباه از سوی رئال مادرید هستند. اما این همان تیمی است که موفق شد دو بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، کاری که پیش از آن هیچ تیمی موفق به انجام آن نشده بود.

    آنها در لالیگا در بهترین فرم قرار ندارند و در لیگ قهرمانان هم یک بازی به تاتنهام باختند. اما باید صبر داشت. هنوز بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، در لیگ قهرمانان هم همینطور. تکلیف جام ها در فوریه مشخص می شود.

کاسیاس در طول دوران حضور خود در رئال مادرید به همراه زین الدین زیدان در سال ۲۰۰۲ و با سوپر گل زیدان به بایر لورکوزن قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7voy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علت گریه زیدان مشخص گردید + عکس

 زیدان: ۵ جلسه محرومیت برای رونالدو زیاد بود
در بازی برگشت هر اتفاقی ممکن است رخ دهد