تاریخ انتشار: 1396/09/04 21:11
کد خبر: 172213

تذکر سید جلال به هواداران پرسپولیس / هواداران را فریب ندهید لطفا!

کاپیتان پرسپولیس در پایان دیدار مقابل پارس جنوبی با تبریک صدرنشینی پرسپولیس به هواداران نسبت به اعتراض حریف واکنش نشان داد.
تذکر سید جلال به هواداران پرسپولیس / هواداران را فریب ندهید لطفا!

سیدجلال حسینی با بازگشت خود به ترکیب پرسپولیس نقش پررنگ خود را به رخ کشیده و سرخپوشان در چهار دیدار اخیر دروازه خود را مقابل رقبا حفظ کرده‌اند تا با حفظ روند گل نخوردن بهترین خط دفاعی لیگ را تشکیل دهند. مدافع باتجربه و ملی‌پوش پرسپولیس در پایان این بازی در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص این بازی و نتیجه رقم خورده در آن گفت: اولا باید این برد بزرگ را به هواداران وفادار پرسپولیس که در این مدت بزرگترین دلگرمی ما بودند تبریک بگویم و پارس جنوبی تیم فوق العاده‌ای است که پیش از این در زمین خود شرایط سختی مقابل رقبا قرار داده بود اما ما توانستیم به خوبی از فرصت استفاده کرده و با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی در خصوص اینکه بازیکنان حریف معتقدند داوری به ضرر آنها بوده و پرسپولیس با بهره بردن از این شرایط به پیروزی رسیده گفت: کسی که باید نسبت به داوری معترض باشد ما هستیم نه آنها. داور روی صحنه منتهی به اعلام پنالتی اشتباه بزرگی مرتکب شد و علیرضا اصلا خطایی مرتکب نشد اما ما به این تصمیم احترام گذاشتیم و اعتراضی هم نکردیم. در جم همه چیز علیه ما بود و جنگیدن و بازی در اینجا سخت است. اما پرسپولیس فوق العاده بود و در پایان هم مزد برتر بودن خود را گرفت.

کاپیتان سرخپوشان با اشاره به شرایط داوری این بازی گفت: ما هر ضربه‌ای می‌زدیم با اعلام خطای داور همراه می‌شد اما بازیکنان حریف بی مهابا خطا می‌کردند و هیچ خطایی هم اعلام نمی‌شد. اگر داوری عادلانه بود مطمئنا چند بازیکن آنها برای بازی بعدی محروم می‌شد اما داور روی هر خطای ما به سادگی کارت می‌داد و وحید امیری، مسلمان و علیرضا بیرانوند را با کارت زرد همراه کرد. جو و داوری کاملا در این بازی علیه ما بود و بچه‌ها تلاش زیادی داشتند و باید از هواداران خودمان نیز تشکر کنیم که جانانه از ما حمایت کردند و سهم بزرگی در این پیروزی داشتند.

سیدجلال حسینی در مورد صحنه منتهی به اعلام پنالتی برای پارس جنوبی نیز گفت: اولا در آن صحنه من هیچ خطایی مرتکب نشدم و بعد از آن هم علیرضا بیرانوند کاملا دستش را دزدید تا مرتکب خطا نشود اما داور به اشتباه اعلام پنالتی کرد. ما اعتراض نکردیم چرا که گفتند جو متشنج می‌شود و ما به نظر داور احترام گذاشتیم و نمی‌دانیم دلیل اعتراض آنها چیست؟ شرایط و جو را کاملا علیه ما رقم زدند و اعتراض هم دارند؟

وی در مورد اینکه آیا قرار گرفتن محسن فروزان پشت ضربه پنالتی یک حرکت تحریک آمیز علیه پرسپولیس نبود نیز گفت: محسن دروازه‌بان خوبی است و در این فصل هم عملکرد فوق العاده‌ای در دروازه پارس جنوبی داشته و انگیزه زیادی مقابل پرسپولیس داشت و خوش شانس بودیم که ضربه اش راهی به دروازه پیدا نکرد. اصلا این حرکت را تحریک آمیز نمی‌دانیم و از هواداران هم می‌خواهیم مثل همیشه روح بزرگ خود را به نمایش بگذارند و از هرگونه بی احترامی به حریف خودداری کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و هواداران آن هم با روح جوانمردی و بزرگمنشی خود بارها این مساله را به نمایش گذاشته‌اند و مسلما هر بازیکنی به دنبال پیروزی و موفقیت تیم خود است و نباید با بی احترامی روح جوانمردی فوتبال را خدشه دار کرد و مطمئنا هواداران پرسپولیس چنین مساله‌ای را رعایت خواهند کرد.

سیدجلال حسینی در ادامه با اشاره به شرایط تیمش گفت: ما مشکلات بزرگی داریم اما همه بازیکنان وقتی وارد زمین می‌شوند همه اتفاقات و حواشی را بیرون می‌گذارند و به دنبال نتیجه گرفتن و موفقیت پرسپولیس و خوشحالی هواداران هستند. امیدارم هرچه زودتر مشکلات پرسپولیس حل شود و یک خواهش هم از هواداران پرسپولیس دارم و آن است است که فریب برخی حواشی را نخورند.

وی در ادامه گفت: بازیکنان پرسپولیس با مشکلات فراوانی همراه هستند. هواداران و بازیکنان روزهای سختی را پیش رو دارند و برخی‌ها به دنبال این هستند تا همانند بازی گذشته جو را علیه بازیکنان کنند و امیدوارم هواداران فریب این مساله را نخورند. روزگار سختی را پیش رو داریم و به حمایت هواداران نیازمندیم و تنها امیدواری ما به هواداران است و آنها هستند که باعث می‌شوند بدون توجه به شرایط سخت تنها به پیروزی و موفقیت و امیدواری به برگزاری جشن با آنها باشیم. تا الان همه می‌گفتند بازیکنان مقصر هستند اما یک جا هم حق را به بازیکن بدهند و بدانند برخی مسائل وجود دارد که باعث ناراحتی بازیکن می‌شود و ما همیشه به خاطر هواداران از آن چشم پوشی می‌کنیم و در بازی به دنبال بهترین عملکرد خود هستیم. امیدوارم روند رو به رشد پرسپولیس همچنان ادامه داشته باشد و وقتی در زمین حاضر می‌شویم حمایت آنها را پشت سر خودمان احساس می‌کنیم و برای آنها تلاش می‌کنیم. حرف زیاد است و نمی‌خواهم شیرینی این برد را لوث کنیم و امیدوارم همواره شاد باشند و فریب نخورند، همین!


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m7zky

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



حسینی: واقعا نمی دانم چه بگویم / رفتار بیرانوند اصلا خوب نبود