تاریخ انتشار: 1400/12/29 15:41
کد خبر: 24385

لیگ جزیره مقصد بعدی فوق ستاره جنجالی

روزنامه انگلیسی «سان» در گزارشی از قصد نیوکاسل برای خرید نیمار به عنوان مرد اول پروژه جدید این باشگاه خبر داد.
لیگ جزیره مقصد بعدی فوق ستاره جنجالی

اشگاه نیوکاسل که چند ماهی است توسط مولتی میلیاردرهای سعودی خریداری شده، نیمار را به عنوان مرد اول پروژه جدید خود در نظر دارد. روزنامه «آس» چاپ مادرید این هفته در گزارشی از نارضایتی شدید نیمار پس از هو شدن توسط هواداران افراطی پاری‌سن‌ژرمن نوشت. این رفتار به همراه تداوم نتایج ضعیف پاریسی‌ها در اروپا، نیمار را به فکر ترک این باشگاه انداخته است، اما هر باشگاهی توان به خدمت گرفتن این فوق ستاره برزیلی را ندارد.

 انقلاب چند مرحله‌ای در پاریس

به نظر می‌رسد سعودی‌های ثروتمند در نیوکاسل، تنها مشتری احتمالی نیمار باشند. برزیلی سابق بارسلونا یکی از 5 حقوق بالای دنیای فوتبال را دریافت می‌کند و علاوه بر خودش، خانواده و وکیل و مدیر برنامه‌های او هم پاداش‌های مختلف و گاهی وقت‌ها سرسام‌آوری را برای انجام انتقالش دریافت می‌کنند.

پاری‌سن‌ژرمن مطمئنا گران‌ترین خرید تاریخ فوتبال را به این راحتی‌ها از دست نخواهد داد. با وجود اینکه نیمار پا به 30 سالگی گذاشته اما ناصر الخلیفی بدون بازگرداندن بخش قابل توجهی از 222 میلیون یورو هزینه شده برای به خدمت گرفتن او که شاید در ایجاد تحول و حتی انقلاب در آینده پاریس به شدت به آن نیاز باشد، این برزیلی پر حاشیه را به باشگاه دیگری واگذار نخواهد کرد. اگر اتفاق فوق‌العاده و عجیبی رخ ندهد، امباپه راهی رئال مادرید می‌شود، زمزمه‌هایی در مورد علاقه مسی برای بازگشت به بارسلونا وجود دارد و نیمار هم ساز جدایی می‌زند. اگر به این موارد، جدایی احتمالی پوچتینو و اخراج لئوناردو را نیز در نظر بگیریم، واژه تحول و انقلاب برای الخلیفی و پاریس چندان بی معنا نیست.

انتقال ناموفق

نیمار سال 2017 به جمع پاریسی‌ها پیوست اما عدم ایفای نقش رهبری در تیم، حواشی زیاد از جمله برگزاری جشن تولدهای پر سر و صدا، عدم ایفای نقش تعیین کننده در بازی‌های بزرگ و سرنوشت‌ساز و البته مصدومیت‌های پیاپی، چهره مثبتی از او بین مسئولان پاری‌سن‌ژرمن به جا نگذاشته است. حالا پس از 5 سال حضور ناموفق در فرانسه، لیگ جزیره می‌تواند مقصد بعدی و شاید آخرین مقصد این برزیلی جنجالی باشد؛ بازیکنی که به نظر می‌رسد تنها عرب‌های ثروتمند خلیج می‌توانند خواسته‌های مالی‌اش را برآورده کنند. به گفته رسانه‌های اسپانیایی و فرانسوی در صورت انجام این انتقال، الخلیفی روی شکار «ارلینگ هالند» نروژی تمرکز خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4m8n98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پروژه بزرگ زیدان در پاریس با ونگر کلید خورد